Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Silikon ? Har ikke pupper!


Gjest Guest_bella_*

Anbefalte innlegg

Tenårene og kanskje tidlig i tjueårene er mange veldig opphengt i det som har med kropp og utseende å gjøre. Man finner ting ved eget utseende som en misliker og innbiller seg at det gjerne er verre enn det egentlig er.

 

Jeg vil i grunnen si det samme til alle dere som har komplekser for et eller annet og tenker på kosmetisk kirurgi: Sov på saken. En stund til.

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal være farlig ærlig her nå.

 

Jeg synes jenter med små pupper er dritheit, derimot, tilnærmet helt flate finner jeg ikke tennende.

Jeg sier overhodet ikke at det er stygt eller lignende, det ville bare ikke ha fungert for meg seksuelt ( når det kommer til pupper da vel og merke, man kan alltids kompensere).

 

Derimot, noe som er direkte turnoff er jenter som er flau over kroppen sin.

Først og fremst burde ingen være det, for ei jente som vet at hu er deilig og sexy, og viser det, er utrolig attraktive!

 

Derfor ville jeg ha sagt at du burde gå for silikon. Det virker også som du har huet med deg og ikke vil ha noen kjempesvære patter, men noen pene pupper som passer til deg!

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Gjest A-cupjente17

Hei! Jeg skjønner så utrolig godt hvordan du har det (trådstarter). Sliter med omtrent samme problemet selv. Jeg fyller i det minste en A-cup, men har veldig dårlig selvtillitt for puppene mine. Hadde alltid håpet og satset på at de kom til å vokse mer, men nå som jeg har fylt 17 har jeg mer eller mindre gitt opp håpet.

 

Tidligere var jeg utrolig lei meg for dette og tenkte på å ta silikon når jeg ble eldre, men nå har jeg fått meg en kjæreste som liker meg for den jeg er. Han sier ærlig at han er glad i store pupper, men at han ikke bryr seg om størrelsen på mine. Han roser dem for fasongen og resten av utseendet. Jeg føler meg mye bedre med meg selv nå, selv om det ikke er fritt for at det stikker litt ekstra i brystet hver gang gutter snakker om deilige brystfagre jenter, og jeg vet jeg aldri kan bli sånn (uten å gå drastisk til verk).

 

Når det kommer til silikon for deg er dette selvsagt noe du må avgjøre selv, men jeg ber deg tenke nøye igjennom hva du gjør. Ikke bare for din egen del, men husk at for hver eneste småbrystede jente som bukker under for silikonpresset, jo færre av oss naturlige småbrystede blir det igjen. Dermed virker det jo nesten som om det er unormalt å ha små pupper, noe det IKKE er. Vi mindre brystfagre jenter må vise guttene at vi kan være like flotte og sexy som jenter med C-cup og oppover. :yes: Vi trenger ikke store pupper for å være flotte! Er like mange med små som store, det ikke på NOEN måte noe feil med kroppen selv om de er små.

 

Mitt råd til deg virker kanskje litt "mediafokusert", men det har i hvert fall hjulpet mye for meg. Finn deg gode småbrystede forbilder i media. Vakre jenter de fleste syns er attraktive, men som har mindre puppestell. Eksempler på dette er Kate Hudson, utrolig vakker kvinne som mange menn syns er attraktiv, men tilnærmet flatbrystet. Andre er Eva Longoria, Olsen twinsene, Sienna Miller og Keira Knightley. Tror ikke noen av guttene her i denne tråden vil protestere på at disse er vakre og sexy kvinner :)

 

Kate-Hudson--thinking-of-ha.jpgkate-hudson.jpg

 

Kate Hudson

 

0904_eva_longoria_bikini_spain_11.jpgeva-longoria-picture-3.jpg

 

Eva Longoria

 

kiera-bikini-400a327.jpg

keira_knightley_07lv_1_.jpg

 

Keira Knightley

 

bikini.jpgolsentwins.jpg

 

Mary Kate og Ashley Olsen

 

sienna-miller-bikini-candid-picture.0.0.0x0.432x649.jpegsienna_miller_biography.jpg

 

Sienna Miller

 

 

Bare noen få eksempler på nydelige mindre brystfagre kvinner, i hvert fall i mine øyne. :)

Til og med Jessica Alba, som av mange regnes som verdens mest sexy kvinne, er mer eller mindre småbrystet. (Riktignok ikke like flat som de andre ovenfor, men absolutt ingen C-cup!)

 

alba-bikini-400a0515.jpg

 

Beklager bildespam, men dette har som sagt hjulpet meg, hvor dumt det enn måtte høres ut. Tenkte kanskje det kunne få andre i samme båt til å føle seg litt bedre selv. Lykke til med valget! (trådstarter)

Lenke til kommentar

Hva du selv skal gjøre får være opp til deg, jeg personlig synes ikke silikonpupper er noe særlig. Det er bedre med ei jente som er stolt av den hun er enn ei som har stappet ting i puppene sine. Jeg kan godt forstå at du synes det er teit at du har små pupper, men du skal vite at gutter er så forskjellige, noen liker silikonpupper store som meloner, andre liker dem små.

 

Det som er viktig er at du virkelig gjør det for din egen skyld. Ikke gjør det for at dagens "kvinneideal" er sånn eller sånn. Hvis du personlig, ikke liker å ha små pupper - vel, gjør noe med det. Hvis du selv føler deg sexy slik du er, gi faen - den som ikke tar deg som du er, er ikke verd å ha.

Lenke til kommentar

Kosmetisk kirurgi er det veldig mange som er skeptisk til, med god grunn. Det er mange som gjør dette, men likevel ikke blir fornøyd, eller angrer i ettertid. Men samtidig er det veldig mange som er fornøyde med resultatet etter kosmetisk kirurgi. Noe av grunnen til det kan være at det er så mye skepsis til dette i samfunnet vårt, at folk flest overveier dette grundig før de tar en slik operasjon.

 

Dersom dette er et problem du har blåst opp flere dimensjoner slik at det går ut over selvbildet ditt, og du tror dette vil hjelpe, så ser jeg ingen grunn til å la være å gjøre dette. Kosmetisk kirurgi er verken etisk feil eller umoralskt, det er bare drastisk. Dersom du får deg en mann som liker deg for den du er og lar det gå noen år, er det stor sannsynlighet for at du etter hvert vil akseptere deg selv slik du er. Men om du tar en slik operasjon kan det hende at det går mye raskere, og det er jo fortsatt deg selv, bare en litt annen deg. Om implantatene ikke er for store, vil det nok også se ganske naturlig ut.

 

Mitt personlige syn på pupper, er at de er viktige, men ikke avgjørende. Jeg er en skikkelig puppemann. Jeg elsker å ta og klemme på dem. Jeg liker dem i flere størrelser, bare de ikke er for små eller for store. Det hele går ut på at når jeg ser meg ut ei dame, går jeg etter noen med pupper jeg liker. Men dersom det er noe helt spesielt, gjør jeg klart unntak. Jeg har vært med jenter tidligere, som jeg personlig synes hadde for små pupper, uten at det gjorde meg noe.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Er det noen gutter som er i mot silikon som faktisk har vært med en jente med silikonpupper og har tatt på et par?

Jeg tror det er mange som har vært borti det uten å være klar over det. Om man er med en dame, er det ikke så sinnsykt normalt å analysere om puppene er fake eller naturlig for hver gang, men man går ut i fra at de er naturlige siden det er det som er mest normalt.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

silikon vs saltvann!

de nye silikon-innleggene har kompakt innhold-alså som gele, går det hull er det ingenting som renner i motsettning til saltvann.

jeg er dødsfornøyd med mine SILIKONpupper og de ser veldig naturlige ut og ingen har trudd at de er uekte. arrene har grodd kjempe bra til tross for det store snittet. jeghar 325cc og passer perfekt til min kropp.

uansett så må man snakke med kirurgene og klinikkene (de som har peiling) for og vite det som er nøyaktig!

Lenke til kommentar
Gjest hei du

jeg synes abeslutt ikke at du burde skaffe deg silikonpupper. du er sikkert helt nydelig som du er. og hvis du ikke er fornøyd med utsenet ditt burde du bli det.

 

personlig har jeg ikke noe imot jenter med små pupper. og hvis jeg skal gå etter utsene (noe jeg normalt ikke gjør), så ville jeg gått etter en jente med mindre eller små bryster.

Lenke til kommentar

Liker jeg jenta spiller det ingen kasserolle hva slags pupper hun har. Men om det var "fritt valg" hadde jeg sagt små. Men det er ikke JEG som skal trives med puppene, det er det dama som eier dem som skal. Og jenter som føler seg trygge på seg selv og kroppen sin ER sexy, uansett hva puppene er fylt med :)

Endret av epifant
Lenke til kommentar
Gjest Knutbymann

Hei!

Trenger tips til hva jeg burde gjøre. Jeg er en 19 år gammel jente som ikke har pupper i det hele tatt, er helt flat, har nipler liksom, det er det eneste.

Tørr ikke vise meg naken for noen når det er slik, og har derfor ikke hatt sex der jeg har vært helt naken med noen. Har bare hatt sex et par ganger "ute" og da har det gått så fort at vi bare har hatt tid til å være nakne nedentil.

Vurderer derfor å ta silikon neste sommer, siden jeg da er 20, og jeg har en stund til å tenke meg om på.

Vil helst ha svar fra dere gutter om dere mener jeg bør gjøre dette? Synes dere det er skikkelig turnoff om en jente er så å si flat? Jeg veier sånn 53 kg, så jeg er veken tykk/tynn, men det ser helt dumt ut å ikke ha pupper allikevel. Føler at jeg ikke klarer å ha et forhold med noen der jeg må vise meg naken. Jeg er veldig flau over kroppen min, rett og slett.

Når det gjeldet str på puppene, så tenker jeg bare å ta litt silikon, slik at puppene mine blir normale, kanskje en b-cup. Ikke større enn det. Går til vanlig med innlegg, så om jeg bare tar litt silikon så er det kanskje ikke så mange som ser at jeg har tatt det...

 

Please, svar :)

 

Silikon er fint om det er gjort bra og jenta velger pupper som passer til kroppen.

På en tynn, helt flat jente vil b-cup se bra ut men mange går helt overbord og tar D og oppover det ser som regel for jævlig ut.

Lenke til kommentar

Kjapt svar på denne :)

 

 

Store pupper er selvfølgelig fint. Men er sjeldent man finner store pupper med fin rumpe og stram mage.

 

Så personlig har jeg og noen kompiser funnet ut at rumpa er viktigst. Er den fin og stram, kan puppene være som de vil ;)

 

Så ikke gjør noe forhastet :) Silikon er ikke særlig billig :/!

Lenke til kommentar

Har sikkert svart før i tråden, men sier igjen; Personlig bryr jeg meg egentlig ikke så mye om puppene, synes det meste er fint, men jeg elsker små pupper! :D Så jeg kunne fint vært sammen med/hatt sex med en jente med helt flat bryst. Tror ikke jeg er den eneste. Tenk mer på hva du føler for selv Trådstarter, fremfor hva folk vil synes om deg osv. Om en gutt bryr seg så mye om de små brystene dine at han ikke er interessert er han kanskje ikke så mye å samle på uansett..?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...