AlphaMale Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Hei! Er ikke så lenge siden jeg startet med WoW, og har nettopp blitt introdsert til sjarmen med AddOns. Har nettopp lastet ned Fallens UI, men selv om jeg følger guiden -havner jeg opp med et helt rot av addons.. Noen som vet hva jeg gjør feil? Hva må jeg gjøre for å få UI'en til å bli slik som på bildet? http://wow.curse.com/downloads/details/13092/ Mvh. Paladin, nybegynner
reef91 Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Står jo i klartekst under "description": 1. Rename your WTF and Interface folders to WTFold and Interfaceold (just incase you want to go back to your old ui)2. Unzip the Fallens UI to either your desktop or WoW folder (Make sure step 1 is done) 3. Put the interface folder, WTF folder and Font folder in your world of warcraft directory (should be C:/Programs/Worldofwarcraft) 4. Inside the WTF folder you will see an Account folder. 5. Enter that folder and inside there you will see a folder that says YourAccount. 6. Rename this folder to your log in/account name. Make sure you put your account name in all caps! 7. Inside the YourAccount folder you will see a YourServer folder. Rename this folder with your server's name. 8.Inside the YourServer folder there is a YourCharName folder. Rename this folder with the character you wish to use this ui with. 9. Enjoy.
AlphaMale Skrevet 11. august 2008 Forfatter Skrevet 11. august 2008 Står jo i klartekst under "description": 1. Rename your WTF and Interface folders to WTFold and Interfaceold (just incase you want to go back to your old ui)2. Unzip the Fallens UI to either your desktop or WoW folder (Make sure step 1 is done) 3. Put the interface folder, WTF folder and Font folder in your world of warcraft directory (should be C:/Programs/Worldofwarcraft) 4. Inside the WTF folder you will see an Account folder. 5. Enter that folder and inside there you will see a folder that says YourAccount. 6. Rename this folder to your log in/account name. Make sure you put your account name in all caps! 7. Inside the YourAccount folder you will see a YourServer folder. Rename this folder with your server's name. 8.Inside the YourServer folder there is a YourCharName folder. Rename this folder with the character you wish to use this ui with. 9. Enjoy. Har fulgt denne guiden.. Alikevel havner alle addons i et stort rot, skal vel ikke være sånn..? Noen som vet hva jeg må gjøre? Noen forslag?
Sink Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 (endret) 1440x900 Healer / DPS Raiding UI. For DPS funcionality swap grid with the action bars on your own. Du har addonsa, du kan jo bare sette det opp slik som på bildet? Endret 12. august 2008 av Sink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå