Gå til innhold

trenger hjelp med dosbox-spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hallo!

jeg har nylig lastet ned et program kalt "dosbox" som er en emulator som lar meg spille gamle dos-spill.

jeg begynte å spille "blood", men det er ingen lyd, og musen reagerer ikke veldig bra.

så jeg lurer på om noen her kan fortelle meg hvorfor det ikke er lyd?

(det med musen er ikke veldig viktig, men hvis du kan hjelpe meg med det ville det vert greit. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google! Lets close every forums in the world because GOOGLE is your friend :D!!!!

Hm, ok nok der.

Uansett.

DosBox er ikke helt vennlig med Blood, strebet veldig mye med det før jeg ga opp, innstallerte en virtuel maskin med W98 for å spille gamle klassikere på. Forsøk å sett bruk av minne til det maksimale, tweak litt med de forskjellige enhetsdriverne og om ikke det fungerer forsøk å legge til Setup filen til DosBox innstallasjonen av Blood for deretter å kjøre Bloods originale setup gjennom DosBox.

DosBox er egentlig i mine øyne dårlig, bedre med virtuel maskin eller en gammel trasker med disse spilene kjørende.

Skrevet

oi!

et annet problem har oppstått :wallbash:

nå prøvde jeg mortal kombat 1 og 2, men når jeg skriver "cd mortal kombat" får jeg meldingen "unable to change to mortal kombat" ????

jeg har fått "abuse" og "blood" til å virke, men ingen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...