gitarmats Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 hei hallo! jeg har nylig lastet ned et program kalt "dosbox" som er en emulator som lar meg spille gamle dos-spill. jeg begynte å spille "blood", men det er ingen lyd, og musen reagerer ikke veldig bra. så jeg lurer på om noen her kan fortelle meg hvorfor det ikke er lyd? (det med musen er ikke veldig viktig, men hvis du kan hjelpe meg med det ville det vert greit.
mg_martin Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 du må nok sjekke/gjøre om på instillingene i dosbox.. husker ikke helt hvordan man gjør det, men du kan google det google er din venn!
gitarmats Skrevet 11. august 2008 Forfatter Skrevet 11. august 2008 ok, takk skal se om jeg finner noe
Bear^ Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Google! Lets close every forums in the world because GOOGLE is your friend !!!! Hm, ok nok der. Uansett. DosBox er ikke helt vennlig med Blood, strebet veldig mye med det før jeg ga opp, innstallerte en virtuel maskin med W98 for å spille gamle klassikere på. Forsøk å sett bruk av minne til det maksimale, tweak litt med de forskjellige enhetsdriverne og om ikke det fungerer forsøk å legge til Setup filen til DosBox innstallasjonen av Blood for deretter å kjøre Bloods originale setup gjennom DosBox. DosBox er egentlig i mine øyne dårlig, bedre med virtuel maskin eller en gammel trasker med disse spilene kjørende.
gitarmats Skrevet 11. august 2008 Forfatter Skrevet 11. august 2008 oi! et annet problem har oppstått nå prøvde jeg mortal kombat 1 og 2, men når jeg skriver "cd mortal kombat" får jeg meldingen "unable to change to mortal kombat" ???? jeg har fått "abuse" og "blood" til å virke, men ingen andre.
Bear^ Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Last ned et front end til DosBox, hjelper 2 tusen ganger og er mer oversiktelig.
Thor. Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Kort ned mappenavn til maksimalt 8 tegn og ingen mellomrom og prøv igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå