Gå til innhold

Hjelp til kjøp av Gamecube.


Shtian

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sittet lenge og grublet på om jeg skal kjøpe meg en Gamecube, og har til slutt funnet ut at jeg skal gjøre det. Nå er det slik at den ikke selges overalt lenger og den er også billigere i utenlandske butikker enn den er på f.eks finn.no.

 

Det jeg lurer på er om noen vet om noen internettbutikker som selger gamecube (ny/brukt) og som sender til Norge (Godt utvalg på Amazon.com, men shipper ikke til Norge..)

 

Spør hvis jeg har formulert meg dårlig og flytt gjerne emnet hvis det er feilpostet ;)

 

I tilfelle noen som leser dette selger en gamecube til en rimelig pris så PM meg :)

Endret av Shtian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nintendo Gamecube - 59,90 USD

Freeloader - 19,90 USD

Sammenlagt blir det 79.80 USD, noe som tilsvarer 429.363 NOK

Hvis du sender dem en mail først og spør om de kan sette prislappen under 200kr så slipper du toll i tillegg (hvis du har skikkelig uflaks sjekker tollen pakken din likevel, da blir det 20% dyrere eller noe.)

 

Noe du burde merke deg er at Play-Asia har bare japanske Gamecuber igjen, så hvis du kjøper det jeg har lagt fram til deg så blir du nødt til å sette inn Freeloaderen hver gang du starten Gamecuben, ihvertfall så lenge du skal spille et europeisk spill. Denne prosessen tar ikke mer enn 1-2 minutter på Wii, tror ikke det tar noe lengre tid på GC.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Launch and play imported GameCube™ games from any region

No need to modify your console – keeps your warranty intact

Add loads of new titles to your GameCube™ collection, including games that may never be released in your region

Play US and Japanese games on a PAL GameCube™

Play PAL games on a US or Japanese GameCube™

Fast and easy to use

Compatible with the Panasonic Q

Not 100% compatible with the Japanese version of F-Zero GX and Paper Mario 2

 

Korrekt.

Lenke til kommentar

Selv om jeg også mener Wii er en "bedre" investering, da man får mye glede ut av den, og den vil forhåpentligvis vare en god stund. Men det koster jo sikkert 10 ganger så dyrt hvis man regner med konsoll + 4 kontrollere. Så om man bare vil betale få hundrelapp er jo ikke GC er dårlig kjøp.

 

Men tenk litt over hvilket spill på GC du vil spille, det er kanskje ikke så mange av dem, og det blir ikke flere.

 

Skulle jeg valgt en konsoll fra forrige generasjon hadde jeg valgt PS2. Det utgis fortsatt gode spill til den, og den er også billig og lettere å få tak i. Og den har også etter min mening mange flere gode spill enn GC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...