Gå til innhold

SW: Force Unleashed Demo 14.Aug!


_KroSjefen_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Demoen gav en fin smakebit på spillet, men det var ikke akkurat God of War kvalitet på gameplayet. Hadde ikke akkurat forventet det, men spillet har jo blitt hypet en god del så vidt jeg vet...

 

Men uansett håper jeg at spillet er variert nok og har en god historie. Spillet fikk forøvrig "bare" 7,5 på OXM, så tror dette blir et greit nok spill. Blir nok et kjøp på grunn av en liten spilltørke.

har hele spillet blitt review nesten 1 måned før release? link? :o

tviler, det er nok bare demoen. HÅPER jeg, hehe.

 

Her er link til review SW - TFU Review

 

Jeg har aldri hatt noe serlig tro til dette spillet og etter å ha prøvd demoen er jeg ikke mer overbevist. Det hele minner meg på en måte om star wars obi wan spillet og vi vet alle hvor dårlig det var. Hadde hvertfall håpet på at lightsaberen skulle fungere som et lightsaber og ikke som et baseball bat. for det var følelsen av at jeg slo på folkene med en klubbe jeg satt igjen med.

Nei tror jeg skiper dette spillet og installerer hele jedi knight serien. du får ikke større star wars spilloplevelse en JK dark forces 2 og jedi outcast spør du meg.... Kyle Katarn FTW!

 

Må si meg helt enig med deg der når det gjelder lightsaber combat.

 

Har nettopp spilt igjennom jedi outcast og jedi academy og må si at det er ingen star wars spill som kommer i nærheten av lightsaber combat som disse spillene gjør. I jedi knight spillene føles det virkelig som du håndterer et lasersverd, og ikke en baseball kølle som du selv sier.

 

Blir interessant å se hvordan sverd dueller blir i TFU, men tviler på at det blir noe å skryte av...

får vi derimot noe lignende som sverdduellene i jedi knight spillene (de nyeste altså), så har vi noe å se frem til :)

Lenke til kommentar

Likte ikke lyssverd kamp (orddeling?) selv, men det er ikke det jeg bruker mest uansett. Har spilt igjennom demoen utrolig mange ganger nå, og jeg brukes skjeldent lyssverdet. Det er rett og slett for morsomt, og for ikke å snakke om effektivt, å slenge ting, folk og droider runt.

 

Plukker nok opp spillet på release på Fredag.

Lenke til kommentar
vart faktisk litt overaska over at det fekk kun 6,9 etter så lang produksjonstid.

 

Virke som dei har svikta på core gameplay element. Level design, kontroll og ytelse.

 

synd for dette spelett hadde eg verkeleg stor tru på!

 

De "svikta" ikke men de sa at det var litt upolert mange deler av spilet som førte til at den sammenlagte scoren ikke ble så bra. Jeg skal fortsatt kjøpe spillet selv om jeg har lest igjennom alle de negative anmeldelsene. Mest på grunn av at jeg elsket demoen og jeg trenger ikke å ha spill som er helt totalt finpolert uten noen bugs eller glitches i hele spillet.

 

Mange anmeldere sier også gameplayet svikter litt etterhvert, men gameplayet i demoen var jo helt kongebra som mange også sier her i forumet, så hvis vi får 8-9 timer med dette spillet skjønner jeg ikke helt hva som er problemet :)

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar

Synes det ser utrolig bra ut jeg! har men skal sies. trur ikke jeg har spilt mer enn 5-6 timer. og jeg har kun 5 world locations igjen. (har tatt typ 8 til nå)

 

Spillet og spesielt boss fightene er rå! Og storyen virker helt kurrant til nå. Lurer veldig på hva som skal få dette til å skuffe meg!

 

foreløpig sier jeg screw reviews!kanskje det endrer seg mot slutten:(

Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke hva folk sier er så galt med anmeldelsene?

En karakter på rundt 7 er en veldig godt karakter.

 

Er det slik at folk her blir veldig misfornøyde om de får 4 på en skoleprøve og?

 

Får jeg en firer på en prøve, sperrer jeg meg inne på rommet mitt og vurderer selvmord...

Endret av SirKenneth89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...