Gå til innhold

Slik er Iriver Spinns nye menyer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj. Nå hadde jeg bestemt meg for Samsung P2, også oppdager jeg nå at denne er langt mer interessant enn jeg først trodde. :ermm:

 

Med DMB (kun Korea), DAB (abi sier dette kommer til Europa), FM-radio, bluetooth 2.0, og støtte for AVI, WMV, TXT, SWF (flash lite 2.1), MP3, WMA, OGG, FLAC, ASF, EPA og JPEG har den alle funksjoner jeg trenger pluss et veldig spennende brukergrensesnitt. Og 16GB er akkurat så det ikke blir for lite. Noen som vet hva prisen er ventet å bli? Og selges iriver fortsatt i Norge?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747
Video avslører nytt og futuristisk menysystem for Iriver-spillerne.

 

 

 

Les mer

 

Litt på etterskudd? :( Denne hadde engadget.com for rundt om en uke siden :no:

Men for all del en sexy MP3 spiller som meget mulig ender opp i lommen min :D

Lenke til kommentar

Jeg har ganske god erfaring fra UI design, og selv om dette _ser bra ut_ så virker brukervennligheten helt håpløs. Bare se selv på videoen hvor ofte personen er nødt til å bytte grep og holde i spilleren med to hender osv. Trege var overgangene også. Se f.eks. på bildedemonstrasjonen - er virkelig den mest brukervennlige måten å finne bilder på å scrolle forbi dem en etter en? Nei.

Lenke til kommentar

Synest ikkje det såg så spektakulært ut eg. Ein del knappar øverst verkar veldig små og vonde å treffe. Det at brukaren må bytte grep er heller ikkje bra.

 

Einaste dei har gjort er å lage knappane i hovudmenyen store og navigeringen horisontal i staden for vertikal som er det vanlegaste. Not impressed.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Jøss, rart anythingbutipod.com ikke har tatt opp dette her...

Har siklet veldig på denne siden den ble annonsert, og gledet meg virkelig til å se hvordan den fungerer i praksis.

Hjulet virker bra, men at den er kombinert med touchgreier virket ikke annet enn håpløst, slik som 'josh909' nevner. MEN, om det finnes alternative metoder enn dette, så kan det hende jeg er solgt :)

Om lydkvaliteten henger på greip, ikke noe E100 kvalitet, men E300-serien kvalitet, da begynner vi å snakke.

 

Pris og størrelse blir jeg spent på, men de skulle aller helst hatt noe større enn 16Gb, dette er lastgen for min del. Om den ikke har minst 32Gb + SD-slot-in kan de se langt etter kjøp fra min side.

 

Time to do some research, og på tide å bytte ut E340 som har holdt meg med selskap i 3.5 år!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...