morgan_kane Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Ja, eg e altfor lat til å søke etter spill trailere når jeg er på utkikk etter et nytt spill. Lurer derfor på om det fins sider som viser en random trailer? samme opplegget som stumbleupon bare at det kun er spill trailere.
Elensar Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 (endret) Sjekk ut Gametrailers. Endret 9. august 2008 av Elensar
morgan_kane Skrevet 9. august 2008 Forfatter Skrevet 9. august 2008 (endret) syns den e tungvint, spesielt med reklamen i begynnelsen av hver trailer. vil ha en side som man bare trykker på en knapp så vises det en random trailer uansett sjanger og alder. Endret 9. august 2008 av morgan_kane
Comprade Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Hva med å designe en selv? Hva med å designe en selv?
morgan_kane Skrevet 9. august 2008 Forfatter Skrevet 9. august 2008 ka må til for å lage en slik side? html, php? hold på å lære meg html og css for å lage meg hjemmeside. kanskje eg lage en slik side men det blir ikke før om noen år og da har sikkert noen andre allerede laget det?
Zombie_007 Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Du kan laste ned Metacafe Du må endre noe i instillingen ellers laster den ned andre video filer også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå