Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
nesten så man må transferre til en low populated server og få flest mulig titler og så dra tilbake til den vanelige serveren

Man burde miste server-specific titles for det. Sikkert ikke sånn det blir men sånn det burde være. Ikke noe vits i å premiere sykelig oppførsel.

Skrevet

Blizzard fjerner titler når man skifter server. Sånn har det alltid vært.

hva vil du vite om mining da?

Lurte på om det ble litt mer å lete etter, men ser ut som om det blir som BC.

Skrevet
der e spiller, aldrig i livet om det går og få noe titler der pga mange guild som curse har jo starta der

Om man har jobb/skole/studier den uka wotlk blir utgitt kan man bare glemme det uansett.

Skrevet

Skal bruke min siste ferieuke til den uka WotLK kommer ut jeg, men ikke for å prøve å få noen av de titlene. Blir rett og slett bare å kose seg med levling, men skal powerlevle gjennom outlands da jeg skal rerolle DK, og må jo levle fra 55-70 for å få queste med guildmates.

Skrevet

Hmm, har ikke helt forstått dette med Achievements. Får man en tittel for alle Achievements? Eller er det som quests ? Eller what?

Skrevet (endret)

Kan nok trygt si at så sant man ikke får noe faktisk nyttig for achievements kommer jeg ikke til å bry meg om en eneste en. Titler / pets blabla kan brenne.

Endret av Gnurk
Skrevet
Men hva er Achievement Points til?

Har ikke beta-access selv, så kan ikke gi noe fornuftig svar - men det er vel til å kjøpe pets eller andre social-items (les: unyttig).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...