Gå til innhold

red alert 3 beta for subscripers på fileplanet


Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, hvis folk på liv og død skal male fanden på veggen før de i det hele tatt har prøvd betaen så skal de jo for all del få lov til det, men jeg vil fortsatt legge inn noen ord om den, kanskje det går an å få en eller annen til å gyve løs på spillet med et åpent sinn i steden for å stole på gud og hvermannsen som whiner om noe de ikke har erfart selv.

 

Har spilt betaen i ei uke nå, og som folk nevner over er det en MP-beta, som lar folk teste alle fraksjonene, alle unitene og to maps, ett for to spillere og ett for fire spillere.

 

Betaen er veldig beta ennå, nesten litt skummelt mye siden det ikke er SÅ lenge til release, men det er i alle fall bra folk får herda den. Det er en del problemer med nettkoblinger (dette er jo FULLSTENDIG nytt for de som prøvde C&C3 online, for eksempel... eller...?), og flere unit-abilities funker ikke i det hele tatt, men EA er i alle fall klar over problemene. Det er også litt guffen balanse foreløpig, men det er lagt ut forslag til balanseendringer allerede. Har selv også hatt litt problemer med at spillet plutselig bare fryser langt ut i lange matcher, men det kan jo gå på mitt oppsett også.

 

Når det er sagt, så syns jeg dette virker som et veldig friskt pust inn i C&C-serien. Red Alert skal jo liksom være den litt lettere "nei, nå kødder vi litt med krig igjen"-versjonen av serien, og det er ingenting som tyder på at dette forsvinner. De som satte stor pris på RA2 vil antakelig fryde seg mye over dette, mange av unitene er forøvrig med fra forgjengeren også (i noen tilfeller til og med med samme lyder! Kirov reporting!).

 

Det er sagt mye om at EA har anonymisert serien litt siden de tok den over fra Westwood, men det er samtidig veldig tydelig at en del av WW-teamet er med. Anbefaler alle som har mulighet å ta en titt i alle fall, og ikke bare høre på naysayerne. Så det!

Lenke til kommentar

Korleis er grafikkmotoren? Eg veit det krever ein del hardware for å kjøre full pupp, men er det tendenser til det me såg i RA2 med at det går raskare jo raskare PC ein har? Dette var spesielt eit problem over nettet, gjerne med mange enheter på brettet. WC3 er strake motsetning, kjører på dårlege PC-er og det går like fort uansett kor god PC ein har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

De har valg og SATSE mer på den orginale C&C Serien... Fordi Tiberium kommer til å bli det neste geniale C&C spillet etter C&C Renegade

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Korleis er grafikkmotoren? Eg veit det krever ein del hardware for å kjøre full pupp, men er det tendenser til det me såg i RA2 med at det går raskare jo raskare PC ein har? Dette var spesielt eit problem over nettet, gjerne med mange enheter på brettet. WC3 er strake motsetning, kjører på dårlege PC-er og det går like fort uansett kor god PC ein har.

Grafikkmotoren er vel den samme som i C&C3, så den gir stadig det samme problemet som mange andre RTSer har online idag; det kan gå grassat sakte innimellom, avhengig av hva og hvem man spiller med.

 

Selve grafikkstilen er en salig kryssning mellom RA2 og C&C3, men den har vel de fleste sett demonstrert på screens og gameplay-videoer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...