Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våkna 9 timer etter at jeg stupte ned i senga, men det var fordi fetterne mine måtte bråke så j*****. :realmad:

Det førte til at jeg måtte holde meg våken til mandagskvelden, og nå begynner jeg å bli trøtt igjen, litt kjipt :p.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... ja da var TG helt over gitt...

Har sovi fra klokka 2 i går til klokka 10 i dag, og har blitt forkjøla... Menmen... TG er over, og jeg har hatt det bra så da gjør det ikke så mye om jeg blir syk nå :p

Skrevet

Flere enn meg som bare sov 6-7 timer gjennom hele TG? Merkelig nokk er jeg ikke blitt syk, kanskje fordi jeg bare drakk 1 liter brus og spiste ikke noe godteri :woot:

Skrevet

Har endelig fått satt opp pc-en. Våkna rundt 9-10, og har sovet siden jeg kom hjem rundt klokken 14 i går.. Føler meg nesten fyllesjuk :p

Forkjølet er jeg og :dontgetit:

post-56083-1239619589_thumb.jpg

Dette er kun på årets TG. Bruker ikke DC hjemme..

Skrevet (endret)

Jeg sov rundt 10-11 timer omtrent, men likevel var jeg uventet våken under hele TG... :) Fint å få med seg mest mulig av oppholdet... :p

Endret av Breidablik
Skrevet

Jeg sov ganske mye, jeg. Sov et par timer på onsdagsmorran etter at jeg hadde pakka ut, og så pluss/minus fem-seks timer hver natt bortsett fra den siste.

Skrevet

Jeg tror jeg satser på lite søvn, men en mer stabil rytme neste år. :p

I år sov jeg 5 timer onsdag og torsdag, men fredag og lørdag sov jeg bare et par timer ...

Skrevet

Jeg har fortsatt på meg '08 båndet, og skal fortsette å ha det på meg inntil armen min blir for stor for den!

Flere enn meg som bare sov 6-7 timer gjennom hele TG? Merkelig nokk er jeg ikke blitt syk, kanskje fordi jeg bare drakk 1 liter brus og spiste ikke noe godteri :woot:

Jepp, sov vel kanskje bare 10 timer på TG. Men så spiste jeg relativt sunt og drakk masse vann, og ikke en eneste energidrikk.

I fjor gikk det verre, da var jeg hjemmeliggende med bronkitt i to uker etter TG...

Skrevet

Gikk å la meg kl 12:00 i går sto opp kl 19:30. gikk å la meg igjen kl 04:00 sov til kl 12:00 på morran :) nå har jeg sovet ut, å frisk som en fisk :)

Skrevet

Kom hjem klokka 15 tia i går.. la meg sånn 4 tia for å bare "sovelitt" Endte med at jeg sov i hvertfall 19 timer.. våkna for 1 time siden, helt skutt og loka... xD

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...