Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, jeg har kanskje tre og fire, faktisk. Jeg er flink til å snike til meg trøyer, skjønner du. For eksempel fra folk jeg kjenner i crew, eller en kompis som er for stor til å få dem på seg ;)

Skrevet

Fikk en idé til rekord vi kan slå. Hvor mange TG-trøyer får vi trykt på en person? Jeg stiller meg frivillig, skal godt gjøres å finne noen tynnere rundt livet enn meg :wee:

Skrevet

Ja da er jeg på hytta, og da ferdig pakket til tg. Kjente den gode følelsen kom da jeg sjekket listen siste gang for å sjekke om jeg hadde fått med meg alt!

Skrevet
Jeg satt i TG-trøya fra 2000 i hele går, jeg! Det var starten på mitt vorspiel :fun:
Sitte med t-skjortene fra 00, 01 osv i dagene frem til TG - fun fun fun :fun:

Sure is!

Unntatt den fra '03. Den har faen meg den merkeligste fasongen ever. Kjempebred og kjempekort, haha.

Gief pic gallery

Skrevet

Det er ikke crew-skjorte, da. Vanlig deltaker, bare. Men jeg har fått dem av folk i crew, hehe. Tror forresten broren min har lagt igjen en crew-genser fra 2001 hjemme. Skal sjekke :yes:

Skrevet

Om man har lyst til å oppleve TG, er det jo bare å prioritere :wee:

Jeg er forresten altfor gira og tenker altfor mye på forberedelser jeg må få gjort før onsdag til å klare sove. Err -.-

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...