elvenbow123 Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Hei folkens! Jeg tenkte å starte en tråd der vi kan legge ut våre favoritt private servere, eller våre egene :-D Det hadde vert kult om dere gadd og legge ut noen, jeg får vel starte med min favoritt som er L2Visualizise. http://l2visualizeforum.forumandco.com/index.htm 500x XP 700x Adena 1x drop Til admin, ikke steng tråden! Private servere i lineage2 er lovlig!
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 (endret) Har du noen kilder på at slike servere er lovlige? Reglene fra den offisielle siden Se på 9, 19 og 20. Altså ulovlig. EDIT: La til link til rules. Endret 5. august 2008 av Slettet-aNZFa3
elvenbow123 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Skrevet 5. august 2008 Har du noen kilder på at slike servere er lovlige? Reglene fra den offisielle siden Se på 9, 19 og 20. Altså ulovlig. EDIT: La til link til rules. oO rart det viste jeg ikke, på wikipedia stod det nermest at det var lovlig...hmm wierd... har til og med hatt min egen server jeg..lol jaja shit happens...
Keylar Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 (endret) Private L2 servere er ulovlig og NCSoft har samarbeidet med FBI tidligere for å slå ned på f.eks L2extreme. Derfor er det kanskje lurest å lese på den offisielle siden og ikke på ett sted alle og hvermann kan redigere inn ting. Endret 5. august 2008 av Keylar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Private servere bryter med EULA'en, dermed stenges tråden.
Anbefalte innlegg