Gå til innhold

WARNING! "Søppel" vil bli kraftig moderert!


EC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg som har en del poster på forumet har ofte fått annklagelser over som:"du poster bare i OT-delen av forumet for å øke telleren din".

 

Fikk en sånn jeg og. Bare at det var omvendt. Jeg posta en søppel post (virkelig søppel, som ble sletta) og istedenfor å få svar på det jeg lurte på, så kommenterte folk at "åh er dette din første post? omg"...

 

Hvorfor spiller antall poster så mye?

Lenke til kommentar

De som er "pinglene" her er de som påstår at antallet poster har noe å si, det gjelder nok for det fleste :yes:

 

her må man ignoere all dritten som man får i trynet til tider for å holde ut, har fått dritt fra flere fronter flere ganger og man bare ignoerer det automatisk til slutt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

her må man ignoere all dritten som man får i trynet til tider for å holde ut, har fått dritt fra flere fronter flere ganger og man bare ignoerer det automatisk til slutt.

 

Amen to that brother :woot:

Lenke til kommentar
Må man være 1337 überforumd00d for å få et høflig greit svar på et innlegg?

Neida.

Det er masse brukere som kanskje ikke har så mange poster men allikevell har stor status, det er ikke det det gjelder. Men, det har vel mere med at desto mere folk ser til deg på forumet, desto mere vet de om dine standpunkter i saker og ting, og får gjort deg opp meninger om personen.

 

Og det at du blei "flamet" i din første thread er ganske vanlig.

Mange av de som henger her fast slår vel ganske hardt ned på de som poster søppel eller tråder som "Hjelp se her, AMD vs INTEL" osv.

Men, av og til så er den "uthengingen" kanskje litt nødvendig, selv om det er dumt at det må være slik.

 

Slik er det bare...folk her på forumet har en lei tendens til å rope ulv ulv ganske ofte. Tok jo ikke lang tid før topline var et skjeldsord her...

De som er "pinglene" her er de som påstår at antallet poster har noe å si, det gjelder nok for det fleste :yes:

Vel...Så en person som kan en god del om hardware på noen 100 poster får like mye respekt som en på f.eks 3000?

Tviler jeg sterkt på. At det har noe og si antall poster vil jeg absolutt si, når flaming av "newkids" stadig er en trend så syns jeg din uttalelse blir feil.

Men for all del, det finnes folk som f.eks Dollar, Mr.Hassan, Hondaen, som kanskje ikke har så mange poster, men allikevel er respektert og ved gode og sakelige poster gir seg selv et godt rykte.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...