KeyanZa Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Tja tanken har slått meg å begynne med wow igjen. men denne gangen kun for kose spilling. så spørsmålet blir hvilken class? jeg er en range class helst. står vel mellom mage, lock, priest, hunter og kanskje druid. jeg kommer til å spille 95% solo i pve. så jeg orker ikke tenke på raids og instanse class. Så kommer jeg til å spille masse pvp. ab, av wsg osv. hva er nytt, jeg har ikke spilt siden januar. regner med nye class har fått nye talent osv, noen tips hva jeg bør gå for? liker jo seff høy dmg, sjansen til å klare meg alene mot 1vs2 kanskje. håper her kommer noen gode tips da.
Zepticon Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Tja tanken har slått meg å begynne med wow igjen. men denne gangen kun for kose spilling. så spørsmålet blir hvilken class? jeg er en range class helst. står vel mellom mage, lock, priest, hunter og kanskje druid. jeg kommer til å spille 95% solo i pve. så jeg orker ikke tenke på raids og instanse class. Så kommer jeg til å spille masse pvp. ab, av wsg osv. hva er nytt, jeg har ikke spilt siden januar. regner med nye class har fått nye talent osv, noen tips hva jeg bør gå for? liker jo seff høy dmg, sjansen til å klare meg alene mot 1vs2 kanskje. håper her kommer noen gode tips da. 1v2? Rogue... Ellers er Disc prester og Druids pain..
Zash Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 For mye solo pve vil jeg anbefale hunter. Med BM specc vil du klare det meste av 2 og 3 manns quest aleine, pluss at du og har en class iallefall jeg elsker å gå pvp med. =)
Amento Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 hva er nytt, jeg har ikke spilt siden januar.regner med nye class har fått nye talent osv, Kan vel sikkert finne patch notes på WoW sin hjemmeside. Mye rart som har skjedd i det siste.
nazrm Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Gå for lock! Demon form i WOTLK. Need I say more? -___-
Amento Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Yah! Vi kommer alle til å springe rundt som små Illidaner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå