Gå til innhold

satt inn ny Hardisk, men finner den ikke i vista?


gmes

Anbefalte innlegg

Satt inne en ny sata disk. På hovedkortet har eg 4 kontakter : Rød (der hoveddisken er) svart (ledig) Rød (der eg satt nydisken) Svart (ledig)

 

Først å fremst e det riktig?

 

men går på vis maskinvare og enhet. der står den og det står virke som den skal. menne... nei har den ikke under min datamarskin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satt inne en ny sata disk. På hovedkortet har eg 4 kontakter : Rød (der hoveddisken er) svart (ledig) Rød (der eg satt nydisken) Svart (ledig)

 

Først å fremst e det riktig?

 

men går på vis maskinvare og enhet. der står den og det står virke som den skal. menne... nei har den ikke under min datamarskin

 

Disken må formateres, høyreklikk på min datamaskin, trykk på behandle. Gå deretter til disk behandling. Der vil du finne disken din og kan formatere denne.

Lenke til kommentar
Satt inne en ny sata disk. På hovedkortet har eg 4 kontakter : Rød (der hoveddisken er) svart (ledig) Rød (der eg satt nydisken) Svart (ledig)

 

Først å fremst e det riktig?

 

men går på vis maskinvare og enhet. der står den og det står virke som den skal. menne... nei har den ikke under min datamarskin

 

Disken må formateres, høyreklikk på min datamaskin, trykk på behandle. Gå deretter til disk behandling. Der vil du finne disken din og kan formatere denne.

 

 

Yes... det funket... :) takk før hjelpen... Tenkte ikke på man måtte formatere den først. sikkert 10 år sia eg gjorde dette sist :)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
hmm så man vil ikke merke noe... kjipt..

 

dieksn kom fram i diskbehandling, men jeg trykte feil... og nå finner jeg ikke disken igje,.. hvordan få den nye disken fram igjen i vista? har prøvde koble fra sata kabel og på igjenb og starta på nytt, hjalp ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...