Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er helt topp, jeg. Jeg merker at Benitez' stahet begynner og gå meg på nervene. Kjip, defensiv tankegang og en stahet som ville fått selv Pardew til å le høyt. Nok en gang så venter han alt for lenge med byttene. Det er faktisk helt jævlig å se på. Som sagt, per nå er mannen alt for sta. Nekter å ta grep når ting ikke går veien, og det kan fort koste Newcastle et opprykk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hører rykter om at Newcastle fikk en soleklar straffe og scorte, før dommeren ombestemmer seg helt ut av det blå og dømmer frispark til Burton. Høres freskt ut.

 

"Stelling saying that Sherlock Holmes couldn't work this one out"

 

 

Noen som mener

Endret av """
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg er så uenig mtp på hvor idiotisk Gayle er i denne situasjonen. Se på Gayle om løper inn i boksen før straffen tas. Helt tøffel. Kan jo ikke forstyrre målvakten slik. Mulig det er feil avgjørelse i henhold til regelboka, men han får som fortjent. Ingenting der å gjøre.

 

https://twitter.com/paulhepple/status/849703817742561280

Endret av Fresh Prince
Lenke til kommentar

Ja, du har nok rett i det. Er ikke enig i avgjørelsen sånn sett, men samtidig klarer jeg ikke å bli sint på grunn av manglende hjernebruk fra vår spiller. Jeg blir bare helt matt.

 

Er blitt vant til dommerne i Championship til at jeg klarer å fyre meg opp. Skylder på Pardew som har tømt meg for krefter.

Endret av Fresh Prince
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...