Gå til innhold

Hvem selger Sony Vaio i Norge ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekka på priseguiden da? ellers har eller hadde elkjøp... tror jeg... enten dem eller lefdal... kan du ikke kontakte sony norge på mail da? har god erfaring med dem... de svarte i det minste meg ganske fort..

Skrevet

Takk for din henvendelse til Sonys tekniske support.

For henvendelser angående Vaio datamaskiner må du kontakte Vaio support på telefon:

23 16 25 92 eller internett: www.vaio-link.com

Norge er ikke oppgitt på nettsiden det linkes til, har ikke rukket å ringe enda.

Skrevet

Jeg ringte telefonnummeret, og ble opplyst om at Sony Vaio ikke selges i Norge...

Annet enn den ene modellen de har hos Netshop vet jeg ikke hvordan man skal få tak i Vaio i Norge :cry:

Skrevet
Jeg ringte telefonnummeret, og ble opplyst om at Sony Vaio ikke selges i Norge...

Annet enn den ene modellen de har hos Netshop vet jeg ikke hvordan man skal få tak i Vaio i Norge :cry:

Jeg ringte og måtte snakke med ei utenlandsk dame (som ikke satt i Norge), og det eneste jeg fikk var adressa til et Sonysenter i Bergen.

Av åpenbare grunner utgikk Sony med god margin.

Skrevet

Hvis du greier å navigere en tysk side, så finner du forholdvis gode tibud på Vaio her.

Så trekker du ifra 19% tysk moms, og legger på norsk moms, så har du den norske prisen... (Eller du tar en ferietur til tyskland, trekker fra momsen når du drar, men glemmer å registrere den på vei inn i Norge)

• 2 uker senere...
Skrevet

www.sonystyle.com

er latterlig mye billigere å bestille herfra pga dollarkurs. Men du må vel ha en adresse i statene... tror det går an å trikse med postkasseadresse og amerikansk kredittkort registret på denne adressen... men jeg vet ikke...

Skrevet (endret)

Som 'ngc6440' sier: Det er bare Netshop som selger Vaio i norge. De hadde flere modelle inne for noen månder siden, så du kan kansje bestille den modellen du ønsker.

Endret: Marvil: Du kan jo bare sende en mail og høre om de kan skaffe den maskina du er ute etter.

Endret 2: en ikke emn...

Endret av k-orm
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bestillte nettopp en Vaio Z fra den amerikanske Sony Style nettbutikken ved å bruke www.jetcarrier.com som "proxy" addresse. Ser ut til å funke fint; den er iallefall på vei i posten nå :D Og prisen blir jo latterlig lav, selv etter fortolling... har du eget firma kan du jo også skrive den av på det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...