Gå til innhold

Metallica - Death Magnetic: hva mener du?


Marbash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor skulle de ellers ha spilt i Oslo, vallhall? Operaen? (kunne vært kult :))

 

Nå er det den innendørs arenaen vi har så vi får vel klare oss med det. Personlig så hadde jeg gjerne sett at de spilte på Rockerfeller og kun for metclub medlemer, det hadde vært konge...

 

 

Når er Blue Arena til Stabæk klar egentlig? Den skal jo brukes som konsertarena og passer ypperlig med 20.000 plasser totalt.

Lenke til kommentar
Plager meg egentlig ikke, jeg tror heller ikke billettene blir så fryktelig dyre 600-650 kroner tenker jeg.

 

Men prisen bryr meg egentlig ikke, Metallica er det eneste bandet som jeg betaler det det koster for å se.

 

Nei prisen spiller ingen trille! Er bare at desto mindre de spiller for desto mer vil de ha. Valle Hovin 450 eller hvafaen det var 40.000 gubs.... Koengen halvparten gubs dobbelt billettpris!

 

Men pytt det skal hamre som faen!

 

Og fikk faenihelvetemeg ikke kista idag jeg heller! Forp**te post ass! Post i butikk skal du få billig av meg! Var innom der igår for å hente 5 LP settet og måtte komme tilbake HELE 3 gang fordi de først ikke fant pakka, så fant de den, men den lå bake på lageret og de kunne jo ikke hente den for det tok minst en halv time... :mad: siste gangen kom jeg med et ultimatum... enten er pakka på disken når jeg kommer eller så ringer dere meg og sier at det kommer en eller annen nisse og leverer den på døra mi EL PRONTO!

 

Erre muli

Endret av JudasKiss
Lenke til kommentar
Jeg må faktisk bite i meg kritikken mot Metallica og innrømme at DM var en fornøyelig opplevelse. Greit nok, The Day.. er fortsatt skrot og Cyanide er middelmådig, men All Nightmare Long, My Apocalypse, Broken, Beat & Scarred, The End of the Line og That Was Just Your Life veier opp for det. Unforgiven III var dog horribel, og står igjen som noe av det verste jeg har hørt fra Metallica.

 

Endelig dom:

Ikke like bra som Load-albumene, men bedre enn AJFA, TBA og St. Anger. Et jevnt over bra album, selv om det har sine svakheter.

 

7/10

 

Bedre enn AJFA? :nei:

 

Jeg hater AJFA, så det skal strengt tatt ikke mye til for å finne et Metallica-album jeg liker bedre enn AJFA.

Lenke til kommentar
AJFA = Tidenes råeste og mest beinharde thrashalbum noensinne gitt ut. Tidenes beste album. Fasit. EOD.

 

Slayer ga da vitterlig ut både råere og hardere thrash-album på åttitallet (og jeg liker ikke engang Slayer).

 

Og tidenes beste album? I don't think so, Tim. I'll just leave this right here...

 

 

 

Dette er en metallica tråd, så hold det crappet langt vekke herfra! :thumbup: Jeg skjønner jo at noen her fremdeles lever på 80 tallet :!:

Endret av JudasKiss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...