Gå til innhold

Metallica - Death Magnetic: hva mener du?


Marbash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Men jeg er bombesikker på at albumet blir leaked i løpet av dagen/natten.

 

Men samtidig er det stor sjanse for at en eventuell leak kan bli sport opp.

 

Var vel kun en butikk som solgte albumet i en begrenset tidsperiode. Og hvis man kan anta 50-100 eksemplarer har blitt solgt, og de fleste har betalt med kort. Så er det ikke noe problem med å spore opp alle som har kjøpt albumet.

Når man har navn, addresse og slikt, så kan man jo bare sammenligne med IPen din den som har lastet albumet opp :p

Endret av Baba2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

burde være ute på nettet idag eller imorgen....

litt rart egentlig at det ikke har blitt lekket enda, siden de allerede har sendt ut kopier.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
@320

 

Hvor står dette? Folk på MetallicaBB sier at det er 128 og at kvaliteten ikke er noe å skryte av..

 

det er 3stk

 

128kbit

192kbit

320kbit

 

de siste er lossless trancodet

men 192kbit og 320 høres like ut, og begge har bra kvalitet..

 

 

men Death Magnetic er et kraftig hopp fra St.Anger :thumbup:

trommene er fortsatt litt kjipe, :p

men gitar spillingen veier opp endel.

Metallica liker fortsatt ikke bass gitar btw.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Metallica liker fortsatt ikke bass gitar btw.

 

Liker du Metallica what so ever?

 

"Likte" Metallica bass gitar i sine album som alle ser tilbake på og vil at metallica skal fortsette i samme dur etter da? Mye som ikke stemmer med de innleggene og synspunktene deres... men men... jeg gidder ikke legge meg ikke borti det, bare klarer ikke se på at "uvitende" ikke har snøring på hva de snakker om!

 

Gode eks.... Kill Em All, Ride The Lightning, Master Of Puppets og HVERTFALL ...And Justice For All, er det ganske labert med bass... men (nå snakker jeg utfra det jeg leser av andre innlegg her) de albumene er det jo folk digger og vil ha... jaja... Dere får bare innse at dere likte metallica i 1988 eller what ever og ikke etter det! Men hva veit vel jeg? Jeg er jo bare en "fanboy" eller metallizombie... ?!

 

Death Magnetic er som snytt ut av And Justice For All tiden.... lydmessig også. Enig at bassen ikke pounder og slagverket har en noe merkelig swing til å være 2008.... men det er vel ikke det som det er snakk om... er vel mer en stil?!

 

Back 2 Topic:

 

Syns det er synd at albumet har lekket... men har ingen problemer med å høre på det siden jeg allerede har forhåndsbetalt 1700 kr for Death Magnetic pakka... Uansett.... imponerede bra plate! Starter perfekt med That Was Just Your Life... typisk nr.1 sang på en plate... Broken Beat & Scarred har noe med de feteste gitarriffene Metallica har noengang prestert å produsere... omfg! All Nightmare Long har fader meg en helt rå start...! Christ! Judas Kiss: BOW DOWN... AND SELL YOUR SOUL TO ME... I WILL SET YOU FREE! Nå begynner alle riffene jeg har sett på mission metallica å få en sammenheng! :D

 

Blir digg å la dette få synke inn noen dager nå!

 

BTW... Unforgiven III er en flott oppfølger! ;)

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...