Gå til innhold

Metallica - Death Magnetic: hva mener du?


Marbash

Anbefalte innlegg

Ulrich er nok ikke den beste trommisen i bransjen, men han er da aldeles ikke dårlig!

Nicko McBrain er mye bedre, selv om det er mye av det mer basice med litt ekstra (vel, Maiden har vel litt mer galopp enn metallica da.)

 

Trommene til Metallica er ikke uvanlig vanskelige, men de er i alle fall ikke superlette.

 

On topic : Gleder meg til nyalbumet, tror faktisk at dette blir dritbra jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

jeg kan nevne noen band for deg,

 

Hacride

Gojira

Sikth

Fellsilent

Meshuggah

Decapitated

Lamb Of God

Textures

Sybreed

Chimaira

Benea Reach

 

+++ det er mange å ta av..

 

men det er egentlig ikke poenget, jeg vet ikke om Ulrich kan bedre, hvis det så burde han ihvertfall gi litt mer, ikke bare spilling men også finne på noe intersngt,

jeg synes trommespillingen på den nye skiva er så kjip at det ødelegger sangene..

 

har ikke sagt at han er direkte en dårlig trommis, men med tanke på hvilket band han spiller i burde han hat mer skils.. men han spiller sikkert det han føler passer musikken, og det er forsåvdt greit, det mangler det lille ekstra

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Kista folkens:

 

http://metallica.trinitystreetdirect.com/pages/box.asp

 

http://metallica.trinitystreetdirect.com/p...ox_contents.asp

 

Gleder meg :D Forøvrig går det noen rykter om at en butikk i Paris har solgt noen kister i dag, lenge før release. Hvis det stemmer tar det nok ikke lang tid før albumet lekker. Tar nok uansett ikke lang tid, kanskje i løpet av uka

 

Edit: Fiksa den ene linken

Endret av Arsenal89
Lenke til kommentar
Kista folkens:

 

http://metallica.trinitystreetdirect.com/p...ox_contents.asp

 

http://metallica.trinitystreetdirect.com/p...ox_contents.asp

 

Gleder meg :D Forøvrig går det noen rykter om at en butikk i Paris har solgt noen kister i dag, lenge før release. Hvis det stemmer tar det nok ikke lang tid før albumet lekker. Tar nok uansett ikke lang tid, kanskje i løpet av uka

 

Sweet! Solgt før release....? Sier du det? That's not good!

Lenke til kommentar
Tull, Ulrich er epic.

jeg er ikke en trommis og spiller bedre enn Ulrich, (skal ikke så mye til)

 

Skulle likt å se deg spille Dyers Eve, tulling...

 

hva søren er vanskelig med den? det er nok du som er tulling...

 

Tviler på at du har hørt sangen i det hele tatt.

 

For det første; Sanger må IKKE nødvendigvis være SUPAHTEKNISK Meshuggah / Atheist-style liksom. Jeg hører på begge de respektive bandene. Lars Ullrich er veldig god til å spille til sangen, som jeg har presisert 48 ganger tidligere i denne tråden.

 

Og for det andre så var det du som dreit det kraftig ut da du sa du spilte bedre enn Lars og du ikke engang var trommis. Si meg, er du virkelig så dum at du tror noe slikt?

 

Var en tråd om at DM hadde blitt leaket i Paris tidligere idag på MetallicaBB. Det ble lagt ut bilder av digipack-utgaven med bilder av coveret og hvordan det var inni osv. Det var helt utvilsomt ekte varer, og ingen fake. Men tråden ble slettet ganske fort.

 

Så DM er hvertfall ute i Paris, la oss nesten håpe den kommer på nettet. Slik at WB kan fremskynde skiva en uke, slik som det ble gjort med St.Anger. Hadde vært herlicht å ha Death Magnetic i hendene på fredag :)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Syns det er komplett latterlig å "skryte" legge ut bilder på nett av noe som ikke skal ut før 12 sept... tar vel ikke mange timer før alle 10 sangene er klare for nedlasting :yucky:

 

Akkurat NÅ kan disse datanerdpiratene brenne i helv...

 

Og skulle godeste Ulrich MOT formodning bli akutt sinnsyk og drepe en franskmann eller to støtter jeg han fullt ut! Han er hatet for sine Napster stunt.... men detta syns jeg både han og metallica har god grunn til å bli pisst for hvis det lekker Death Magnetic utover dagene som kommer... :realmad:

 

 

Håper uansett det blir en fear løsning på "problemet" (hvis det er/blir et)

 

En evt. fremskynding hadde vært helt greit ja... men blir for dumt hvis det skyldes franskmenn...

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Tull, Ulrich er epic.

jeg er ikke en trommis og spiller bedre enn Ulrich, (skal ikke så mye til)

 

Skulle likt å se deg spille Dyers Eve, tulling...

 

hva søren er vanskelig med den? det er nok du som er tulling...

 

Tviler på at du har hørt sangen i det hele tatt.

 

For det første; Sanger må IKKE nødvendigvis være SUPAHTEKNISK Meshuggah / Atheist-style liksom. Jeg hører på begge de respektive bandene. Lars Ullrich er veldig god til å spille til sangen, som jeg har presisert 48 ganger tidligere i denne tråden.

 

Og for det andre så var det du som dreit det kraftig ut da du sa du spilte bedre enn Lars og du ikke engang var trommis. Si meg, er du virkelig så dum at du tror noe slikt?

 

jeg hørte nok den sangen før du kunne gå,

hva vet du om meg? jeg har holdt på med musikk i mange år,

har også spilt litt trommer, men er gitarist, altså ikke en trommis.

jeg vet hva jeg snakker om, og les det andre jeg har skrevet også.

har ikke sagt at Ulirch gjør en dårlig jobb med det han gjør, han er flink til det,

men trommene er fortsatt kjipe og uinspirerende.

 

Ulrich har aldri vært kjent som en god trommis, men en middelmådig som får jobben gjort,

sorry og måtte skuffe deg at yndlings bandet ditt ikke har verden beste trommis...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Tull, Ulrich er epic.

jeg er ikke en trommis og spiller bedre enn Ulrich, (skal ikke så mye til)

 

Skulle likt å se deg spille Dyers Eve, tulling...

 

hva søren er vanskelig med den? det er nok du som er tulling...

 

Tviler på at du har hørt sangen i det hele tatt.

 

For det første; Sanger må IKKE nødvendigvis være SUPAHTEKNISK Meshuggah / Atheist-style liksom. Jeg hører på begge de respektive bandene. Lars Ullrich er veldig god til å spille til sangen, som jeg har presisert 48 ganger tidligere i denne tråden.

 

Og for det andre så var det du som dreit det kraftig ut da du sa du spilte bedre enn Lars og du ikke engang var trommis. Si meg, er du virkelig så dum at du tror noe slikt?

 

jeg hørte nok den sangen før du kunne gå,

hva vet du om meg? jeg har holdt på med musikk i mange år,

har også spilt litt trommer, men er gitarist, altså ikke en trommis.

jeg vet hva jeg snakker om, og les det andre jeg har skrevet også.

har ikke sagt at Ulirch gjør en dårlig jobb med det han gjør, han er flink til det,

men trommene er fortsatt kjipe og uinspirerende.

 

Ulrich har aldri vært kjent som en god trommis, men en middelmådig som får jobben gjort,

sorry og måtte skuffe deg at yndlings bandet ditt ikke har verden beste trommis...

 

Er det en person i denne tråden som har sagt at han er verdens beste trommis?

Lenke til kommentar
ikke vet jeg, men night keeps virker som han skal ha det til det..

 

Kan du faen ikke lese eller!?

 

Jeg har GANG PÅ GANG presisert i denne tråden at Lars Ullrich er en helt ORDINÆR trommis. Som er veldig flink til å spille til sangene. Dette gjorde jeg senest på forrige side.

 

Også klarer du jaggu meg å få det til at jeg skal ha han til å være verdens beste trommis? Skjønner faen ikke hvordan det er mulig.

 

Du sier forøvrig at du har hørt på Dyers Eve før jeg kunne gå, så med andre ord er du i 30-åra eller? For jeg kunne banne på at du var maks 14 år, ut i fra det jeg har lest her inne.

Lenke til kommentar
men det er egentlig ikke poenget, jeg vet ikke om Ulrich kan bedre, hvis det så burde han ihvertfall gi litt mer, ikke bare spilling men også finne på noe intersngt,

jeg synes trommespillingen på den nye skiva er så kjip at det ødelegger sangene..

Du har jo hørt max 3 av rundt 12 sanger enda. Det blir litt forhastet å si det, I min mening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
men det er egentlig ikke poenget, jeg vet ikke om Ulrich kan bedre, hvis det så burde han ihvertfall gi litt mer, ikke bare spilling men også finne på noe intersngt,

jeg synes trommespillingen på den nye skiva er så kjip at det ødelegger sangene..

Du har jo hørt max 3 av rundt 12 sanger enda. Det blir litt forhastet å si det, I min mening.

 

ja sant det, men jeg mente hovedsaklig den nye låta dems,

mulig det blir bedre på de andre sangene, får håpe det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...