Gå til innhold

BK: En liten pippert fra oven


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok en kongeørn. Selv er jeg veldig glad i små fugler og har hele livet hatt et ønske om å besøke en gård for å se på og kanskje holde noen av de små gule hønekyllingene. Jeg har derimot ikke funnet en passende unnskyldning for å forsvare et slik besøk, men nå har den ene nevøen min blitt såpass gammel at det hele vil la seg gjøre, så da det blir nok en tur på "soma gård" (Stavanger) i løpet av de neste ukene. Jeg blir ikke overrasket om jeg får minst like mye glede ut av en slik opplevelse som min nevø. ;)

 

Når det kommer til bildet gir det meg en god følelse. Rent teknisk er det jo helt greit og det skiller seg ikke ut på noen måte slik sett. Men det er flott å se et fuglebilde som ikke bare er "sett inn vilkårlig fugl på grein med lav dybdeskarphet". Her er det kontakten og størrelsesforholdet mellom den lille fuglen og mennesket som utspiller seg og det er et koselig motiv. Det vil sikkert være fint å kunne ta det opp å tenke litt tilbake på øyeblikket med den lille krabaten en gang i blant også.

Lenke til kommentar
Når det kommer til bildet gir det meg en god følelse. Rent teknisk er det jo helt greit og det skiller seg ikke ut på noen måte slik sett. Men det er flott å se et fuglebilde som ikke bare er "sett inn vilkårlig fugl på grein med lav dybdeskarphet". Her er det kontakten og størrelsesforholdet mellom den lille fuglen og mennesket som utspiller seg og det er et koselig motiv. Det vil sikkert være fint å kunne ta det opp å tenke litt tilbake på øyeblikket med den lille krabaten en gang i blant også.

 

 

Jeg må si meg helt enig med fargoth her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...