Gå til innhold

FOLK! ta en titt, wotlk beta (FAKE)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noe så tåpelig. Folk jobber virkelig hardt for å få lurt av spillere kontoene sine.

De jobber ikke akkurat hardt.

Lage/ta en film og få folk til å skrive bra comments.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noe så tåpelig. Folk jobber virkelig hardt for å få lurt av spillere kontoene sine.

vel hvis du klikker på den linken i filmen så ser du at han har laga en side som du kan "regge deg for beta"

Skrevet

vel hvis du klikker på den linken i filmen så ser du at han har laga en side som du kan "regge deg for beta"

Er ikke vanskelig å lage det heller : )

(talking from experience here)

Skrevet

Er sansynligvis ikke han som har lagd den heller. Har sett det samme bare bedre tilgjengelig på diverse sider.

Skrevet (endret)

Heheh, ja jeg skrev også noe jibberish i feltet, og jeg kom likevel inn. Det var litt merkelig ;P

EDIT: Skrev også noe random bull i alle feltene, og fikk meldingen "Success!" :!:

Endret av Arinomi
Skrevet (endret)

Samme hva jeg skriver får jeg "login failed". (Nei, jeg har ikke prøvd med ekte account :p)

Edit: Prøvde og skrive masse tilfeldige bokstaver i absolutt alt. Nå er jeg visst med i WotLK beta! :D Må vel bare lage en WoW account med account navn: sdfddsgsdg og passord: sdfwsgsdgsdgsdf da.

Endret av Andeby
Skrevet

Mange idioter ute der, blir nesten glad at de blir scamma :)

Oh and ja det fungerer 100% så GOGOGO, jeg spiller beta nå!

GG er fake er ikke DK bakrunden engang

Skrevet

Hadde vært litt morsomt å signed up der maaaange ganger med falske brukernavn og passord, sånn at scammerene prøver å logge inn på en hel haug av fake wow accounter :p

Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

Mods... Hvorfor er dette emne åpent når det er åpenbart humbug?

Skrevet
Mods... Hvorfor er dette emne åpent når det er åpenbart humbug?

Detter burde slettes tbh. Er sikkert en idiot som ser dette og ska skynte seg så mye at han ikke gidder å lese svar her og vips, han har blit scamma.

Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

Exactly !

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Stenger denne tråden og lar den dø ut, da videoen fra første post er ment for å lure Wow-spillere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...