Gå til innhold

FOLK! ta en titt, wotlk beta (FAKE)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, prøve å skrive inn konto informasjon på en totalt usikret webside? Be my guest. :D

Tror du kan si adjø til kontoen din relativt raskt.

Gjest medlem-77217
Skrevet

Dette er nok lureri. Han har nok laget mange kontoer på YouTube og skrevet gode kommentarer. Står jo tilogmed Burning Crusade i character creation. :S

Skrevet (endret)

det skal ikke forundre meg om at han som la ut denne, laget Mange youtube accoutere, of skrev comment'ene selv.

for og få folk til og tro at det er ekte. for og lokke de til og prøve, så bli scammet.

vet ikke om dette er sant da men :p men har en gut feeling på det.

Endret av *Magnus*
Skrevet

Er nok som du sier: Lage mange accounter (evt venner), og spamme sin egen video (evt få venner til å gjøre det) med positive kommentarer, samt slette alle negative.

Gjest medlem-77217
Skrevet
Testa dette med en account jeg kun har en alt på, og tro det eller ei, det funka! Håpa lenge på å få beta key i mail, men nå trengte jeg jo ikke det, takk skal du ha! :D

Det der er bare slemt...

Skrevet

Siden du blir bedt om å logge inn på der ligger ute på mmeid, og ja, det er fake. Er folk som får andre til å poste positive comments på phising filmene sine.

Skrevet (endret)

synd jeg ikke har en ubrukelig account jeg kan ofre :< for den siden den youtube filmen viser til ser rimelig skummel ut, men det er 100% garantert at det er scam

hvordan man finner ut om han sletter dårlig innlegg er eklet å finne ut, skrive en dårlig comment nå så får vi se om han sletter den

edit:

lol, ekke rart comments ikke kommer frem, brukern må godskjenne commentsa?

Endret av MrDarkey
Skrevet (endret)

Ser jo en mulig feil.

Hvorfor skriver alle at det "funker" og plutselig spør en om hvor lang tid det tar og får "should be 3 - 5 Business Days" til svar?

Edit:

post-63221-1217274764_thumb.png

Endret av Thor.
Skrevet
synd jeg ikke har en ubrukelig account jeg kan ofre :< for den siden den youtube filmen viser til ser rimelig skummel ut

seriøst om du ikke skjønte at detta var scam så burde du få sjekka hue

Skrevet

bare det at du må oppgi brukernavn, passord, hemmelig spørsmål + svar og CD-nøkkelen sier vel egentlig at dette blir å ta en mindre hyggelig avskjed med wow-kontoer.

og om en graver litt så kommer man til at siten er registrert hos hostgator.com som burde tenne enda en varselslampe.

Skrevet (endret)
Noe så tåpelig. Folk jobber virkelig hardt for å få lurt av spillere kontoene sine.

Mange idioter ute der, blir nesten glad at de blir scamma :)

Oh and ja det fungerer 100% så GOGOGO, jeg spiller beta nå!

Endret av iDepth
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...