Frederick_ Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Har så klart spillt Age Of Conan, og når man er i Conarch Valley og Conalls valley får jeg sick viking følelse, og lurer om det er noe kule viking spill out there
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Viking: Battle for Asgard, dog finnes det kun til konsoll (PS3 og XBOX360).
radiohodet Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 The Lost Vikings er vel fremdeles det eneste kvalitetsspillet jeg har spilt som handler om vikinger. Synes også det er det beste spillet Blizzard har laget. Men det var kanskje ikke akkurat et slikt spill du var ute etter.
Gunfreak Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 tja, du har jo medieval total war viking invasion, som tar for seg vikinger i england, men dette er da et strategi spill, og begynner å bli noen år nå
Gjest Slettet+513 Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 (endret) Medieval: Total War - Viking Invasion ... Bare noen av våre forfedre som går amok i Europa og tar over alt. ikke rart verden er facinert av vikinger OG som Gunfreak sa.. spillet er litt gammelt. Egentlig vært kulere om man byttet ut de teite høyteknologiske (skandinaviske?) soldatene i Too Human med gamle blodtørstige vikinger fordi det passer jo best med mytologien.. Moderne vikinger med sånne våpen?? vikinger som går star trek??? hehe Spillutvikleren Silicon Knights, er med på å lage en slags fiction dokumentar om The Goblin from Norway som handler om at vi finner en høyteknologisk maskin i en isbre som er titusener av år gammel med en runestein som inneholder en forbannelse. Og siden det er soldater som heter bjørn og Jensen i Too Human regner jeg nesten med at det faktisk dreier seg om norske soldater. Endret 28. juli 2008 av Slettet+513
Krøllalfa99 Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Rune er gammelt, men godt. Hah, det spillet husker jeg godt fra LAN-parties for lenge lenge siden. Det var småmorro:)
Kultom Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 The Lost Vikings er vel fremdeles det eneste kvalitetsspillet jeg har spilt som handler om vikinger. Synes også det er det beste spillet Blizzard har laget. Men det var kanskje ikke akkurat et slikt spill du var ute etter. Dette er fakta. Noe av det bedre du kan spille om du vil ha Vikinger inn i bildet.
2ball_ Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 det første som slår meg må vell være "viking". uten om dette så har jeg ikke den store kunnskapen på dette, men du kan vell like gjerne være fornøyd med "vanlige" barbarer?
Laughing Madcap Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Medieval Total War 2, med ekspansjon kan du spille i England som Nordmenn og de er vikinger. Eller i vanlige Total War 2 väre danmark.
fredderen Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Mount&Blade med viking invasion mod burde funke for deg
fredderen Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Lost Vikings! Tror han leiter etter autentiske vikingspill, ikke platform tull.
ShampooMacTavish Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Han sa ikke noe om ossen sjanger det skulle være, plattform eller ei
ShampooMacTavish Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Okei, da støtter jeg Sebbes forslag om Medieval 2: Total War, med expansion. Et flott strategispill hvor man kan spille som vikinger. Ellers så har du det relativt nye Viking: Battle of Asgard som er et action spill gvor du kun spiller én person, vikingen Skarin som skal redde MIdgard fra Hel, og noe sånt. Men det er på PS3.
Frederick_ Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Skrevet 28. juli 2008 orker ikke RTS spill, spillt for mye Medievel 2
Keylar Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 (endret) Rune er morsomt, bedre viking stemning kan du lete lenge etter. http://runegame.com/index.php Endret 29. juli 2008 av Keylar
MMM Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Rune er virkelig en klassiker. Fantastisk multiplayer gameplay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå