Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor svarer ikke personen på meldingen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stalker? Det er snakk om EN melding hun ikke har svart på... Får jeg ikke lov til å spørre om hva grunnene KAN være, for de som kanskje har opplevd samme ting. Jeg har ikke sendt henne noen meldinger etter første innlegg i denne tråden, hvis det er det du tror... Jeg bare spør om tips og råd...

Lenke til kommentar
F.eks. Hvis jeg hadde spurt en jente ... "hvorfor er du en jente?"... så er jo det et ganske kjedelig tema for de som ikke er interesserte i det området.

 

:!: Vær så snill, still henne det spørsmålet

Lenke til kommentar

Hei Mads, leste tråden og skjønner at du er i båten de fleste er i 13-14 års alderen (Ikke vondt ment). Hvordan en går frem sosialt med det motsatte kjønn er noe en ofte finner ut av i alderen jeg nevnte, dersom en ikke praktiserer denne sosiale omgangen og først ønsker å utforske det motsatte kjønn i slutten av tenårene er det innlysende at det blir mye vanskeligere, da motsatt kjønn har vært igjennom det du gir deg utpå.

 

Jeg tror du har misforstått litt, Facebook og andre nettsteder er ikke ment som sjekkern, men plassen for å finne gamle venner og nye bekjente. Hvis du bare skal praktisere sosial omgang med det motsatte kjønn via dette mediet blir det veldig vanskelig etterhvert da forholdet skal utvikle seg og dere virkelig møtes på en date o.l.

 

Eksempel: Du møter en jente på en uteplass, og hun viser med kroppsspråket at hun liker deg, og du er så borte at du glemmer å ta telefonnummeret hennes etter en lang og interessang samtale, men finner henne derimot dagen etter på facebook, er det stedet for å finne kjapt ut av om hun fortsatt er interessert, og det oppdager du fort. Derifra er veien kort, inviter hun med ut på kino, kjøretur, utested eller en plass dere begge har interesse for å være på. Få jenta til å le, få hun til å hygge seg, og når hun gjør det, si enkle men omtenksomme kommentarer, hva som helst: En som alltid fungerer for meg siden jeg er god å få jenter til å le er; "Du har det vakkreste smilet jeg vet om", slike små ting elsker jenter! Men ikke overdriv heller.. :)

 

Jeg sier ikke at internettsjekking ikke fungerer, håper ikke du har fått inntrykk av det, men jeg mener at en er nødt til å utforske hverandre i virkelig sosial omgang for å få til noe. Det er som det alltid har vært sagt; "Øvelse gjør mester" og når det gjelder sjekking, så må man drite seg ut mange ganger før noe skal gå :) Håper jeg har vært litt til hjelp, jeg prøver ikke å komme med noe fasitsvar, men min oppfattelse av slike situasjoner.

Lenke til kommentar
Hei, alle sammen :)

 

Jeg sendte en jente en melding på Facebook, vi hadde en grei samtale en stund. Men, for to dager siden svarte jeg på en melding i den samtalen. Hun har ikke vært pålogget på to dager, og logget på i dag. Hun la til noen venner der, og var pålogget en stund. Noen ganger inaktiv, andre ganger pålogget.

 

Det jeg reagerte på er at hun aldri svarte på den meldingen. Er det en grunn til det, jenter? Jeg har lagt merke til det flere ganger at jenta aldri svarer på meldingen. Sier ikke noe spesielt, og svarer kun på spørsmål som gutten spør om. Jenta tar aldri initiativet til å spørre et spørsmål etter å ha svart på forrige spm. Hvorfor er det slik?

 

Har jenter så mange problemer med å være sosiale og holde en samtale i gang? :S

 

 

(Jeg sier ikke at det er alle jenter i verden, jeg bare kommer med noen tilfeller som jeg har reagert litt på.)

 

 

Vet dere hva

Jeg trur jeg kjenner meg igjen :D

Lenke til kommentar
Hei Mads, leste tråden og skjønner at du er i båten de fleste er i 13-14 års alderen (Ikke vondt ment). Hvordan en går frem sosialt med det motsatte kjønn er noe en ofte finner ut av i alderen jeg nevnte, dersom en ikke praktiserer denne sosiale omgangen og først ønsker å utforske det motsatte kjønn i slutten av tenårene er det innlysende at det blir mye vanskeligere, da motsatt kjønn har vært igjennom det du gir deg utpå.

 

Jeg tror du har misforstått litt, Facebook og andre nettsteder er ikke ment som sjekkern, men plassen for å finne gamle venner og nye bekjente. Hvis du bare skal praktisere sosial omgang med det motsatte kjønn via dette mediet blir det veldig vanskelig etterhvert da forholdet skal utvikle seg og dere virkelig møtes på en date o.l.

 

Eksempel: Du møter en jente på en uteplass, og hun viser med kroppsspråket at hun liker deg, og du er så borte at du glemmer å ta telefonnummeret hennes etter en lang og interessang samtale, men finner henne derimot dagen etter på facebook, er det stedet for å finne kjapt ut av om hun fortsatt er interessert, og det oppdager du fort. Derifra er veien kort, inviter hun med ut på kino, kjøretur, utested eller en plass dere begge har interesse for å være på. Få jenta til å le, få hun til å hygge seg, og når hun gjør det, si enkle men omtenksomme kommentarer, hva som helst: En som alltid fungerer for meg siden jeg er god å få jenter til å le er; "Du har det vakkreste smilet jeg vet om", slike små ting elsker jenter! Men ikke overdriv heller.. :)

 

Jeg sier ikke at internettsjekking ikke fungerer, håper ikke du har fått inntrykk av det, men jeg mener at en er nødt til å utforske hverandre i virkelig sosial omgang for å få til noe. Det er som det alltid har vært sagt; "Øvelse gjør mester" og når det gjelder sjekking, så må man drite seg ut mange ganger før noe skal gå :) Håper jeg har vært litt til hjelp, jeg prøver ikke å komme med noe fasitsvar, men min oppfattelse av slike situasjoner.

 

 

Takk det hjalp faktisk meg også :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...