Gå til innhold

N95 8GB erfaringer?


Anbefalte innlegg

Etter mye om og men og lesing av mobil tester og sett på hva jeg har behov for av spesifikasjoner og muligheter har jeg bestemt meg for at jeg skal kjøpe meg Nokia n95 8GB.

 

Hadde sett mye på både HTC diamond og andre mobiler, men nå har valget mitt falt på N95 8GB.

 

Tenkte først på N82 Siden den var billigere, men etter og har prøvd begge hos min lokale mobil forhandler likte jeg både skjermen og tastene mye bedre på N95 8GB.

 

Så nå lurer jeg bare på før jeg kjøper telefonen om hva folk som har den fra før synes om den? Er den verdt rundt 4500kr? Og er det mye problemer med denne telefonen? Generelt er dere fornøyd?

Endret av Zx45
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bror min har nettop kjøpt N95 :)

 

Jeg elsker blant annet media player knappene. Du dytter opp skjermen for å få finne tastaturet, men du kan dra skjermen i motsatt retning så finner du Play, Next, Previous og volum knapper.

I tilleg har mobilen sånn derre headsett jack så du kan plugge inn standard øretelefoner.

 

Den har en stor, fin og klar skjerm som dekker hele telefonen.

Den har veldig god bilde og video kvalitet (5 megapixler)

 

Har ikke mye mer erfaring enn det :p Men telefonen er lynrask og jeg anbefaler den på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Du får nokia N82 for litt under 2400NOK på cdon.com og den har ett bedre kamera enn n95

 

Nokia n82 koster nu 3389 på cdon.com Nokia n82

 

Klikk kjøp, da får du 30% rabatt

 

Kamraet er også kjappere, og så koster den 2k mindre

Var håpefull et lite øyeblikk der, men titta på siden, og prosent er allerede trekt fra prisen. De har bare utrolig høy "ordinær" pris som står i liten skrift under.. Mens "tilbuds" prisen er på linje med alle de andre rimlige nettbutikkene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Etter mye om og men og lesing av mobil tester og sett på hva jeg har behov for av spesifikasjoner og muligheter har jeg bestemt meg for at jeg skal kjøpe meg Nokia n95 8GB.

 

Hadde sett mye på både HTC diamond og andre mobiler, men nå har valget mitt falt på N95 8GB.

 

Tenkte først på N82 Siden den var billigere, men etter og har prøvd begge hos min lokale mobil forhandler likte jeg både skjermen og tastene mye bedre på N95 8GB.

 

Så nå lurer jeg bare på før jeg kjøper telefonen om hva folk som har den fra før synes om den? Er den verdt rundt 4500kr? Og er det mye problemer med denne telefonen? Generelt er dere fornøyd?

Hei, Du du behøver ikke og betale 4500kr for nokia n95 8gb uten abonnement. Du får den på telekiosken.no får 3300-3400kr. Du sparer masse penger. Ellers kan du også betale knappe 2000kr for den med djuice control. Som er et abonnement som er veldig fint for yngre personer. Opplysninger om abonnementet: Du betaler 200kr i måndten får 30 sms og 10 mms gratis i tillegg. De 200kr kan du bruke på og kjøpe ting til mobilen eller ringe for de. Det er det du som bestemmer. Jeg skal også kjøpe nokia n95 8gb.

Lenke til kommentar

Skjekk faktaene dine er du snill. Den har samme kameramodul, samme linse, samme vidvinkel og samme software. Noen hevder til og med at N95 8gb tar en smule bedre bilder enn N82, men det er i så fall snakk om uhyre små forskjeller. N82 har blits, og det er absolutt den ENESTE forskjellen på disse kameraene.

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar

Hadde N95 hatt blitzen N82 har hadde jeg nok tatt N95 pga skjermen, men blitzen er veldig bra på N82 og Norge er som kjent mørkt veldig stor del av tiden så jeg valgte N82.

Tror valget mellom disse to faller ned på å velge mellom stor skjerm(design) N95, eller god blitz N82.

Endret av klorin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...