Gå til innhold

Kjøpe Siren Blood Curse?


Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg testet demoen og fant ut i løpet av et minutt at dette ikke var noe for meg.

De har lagt til en sånn snap back funksjon på kameravinkelen. Man bruker høyrespaken til å se seg rundt, men når man slipper spaken hopper kameravinkelen rett tilbake til utgangspunktet igjen. Det er JEG som skal kontrollere kameraet, IKKE spillet! :realmad:

Lenke til kommentar
OK jeg la merke til noe PISS!

 

Jeg ser at spillet koster 250, men PLUTSELIG så må man kjøpe episoder også, til 75kr stykk! og det er jo 20 episoder eller noe, WTF er dette?! Må jeg kjøpe deler av spillet?

 

Kjøper du hele spillet til 250 kroner får du med alle 12(!) episodene, det er ikke noe mer enn det. Men det tar litt tid å laste ned alt da, tror det tok en 6-7 timer elns... :p

 

Btw: Det koster ikke 75kr pr. episode heller, det er pr. kapittel som inneholder 3 episoder hver.

Endret av Jan A M
Lenke til kommentar
Jeg testet demoen og fant ut i løpet av et minutt at dette ikke var noe for meg.

De har lagt til en sånn snap back funksjon på kameravinkelen. Man bruker høyrespaken til å se seg rundt, men når man slipper spaken hopper kameravinkelen rett tilbake til utgangspunktet igjen. Det er JEG som skal kontrollere kameraet, IKKE spillet! :realmad:

 

Dette kommer av at japanere ikke liker å kontrollere kameraet i tillegg til figuren i enkelte spillsjangre. Leste f.eks. at i den japanske utgaven av Devil May Cry 4 så er det statisk kamera, men man kan velge å gjøre det dynamisk i menyen (eller omvendt).

 

Skal være enig i at kameraet kunne vært dynamisk i Siren, men jeg synes det bare bygger på forvirringen spillet prøver å skape, på en god måte. Man venner seg til det hvis man gir det en sjangse.

 

Anyways, synes spillet er vel verdt 250 smackers! :D

Enkelte brett kan være litt crap, men de fleste er helt geniale. Historien er en smule vanskelig å følge med på, men jeg går utifra man danner seg hele bildet etterhvert som man spiller.

EDIT: Hvis man leser alt man finner / ser på videoer / hører på div. opptak, så begynner man å forstå hva som skjer, spesiellt hvis man leter rundt og gjør div. "subgoals". :thumbup:

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Trudde det skulle selges i butikken som de gamle, men er det kanskje for dårlig til og selges i butikken? Noen som har prøvd det?

 

Eurogamer ga det ihvertfall 9/10. Spillet selges over disk i japan, men i europa er det ihvertfall bare nedlasting. Synes det er litt ille bruke 9gb på et spill når jeg har 40gb harddisk, men har ihvertfall kjøpt det. Ikke prøvd det enda da, venter til jeg er i humør til et skrekkspill :p

Lenke til kommentar
Oisann, jeg skal i hvertfall laste ned demoen og teste den. Høres ut som en bra deal hvis jeg liker spillet. Har aldri blitt noe særlig skremt av spill før. Men det nærmeste jeg har spilt av skrekkspill er vel RE4. Som ikke var så skremmende (men dritbra uansett).

 

dessverre får du ikke noe skikkelig inntrykk av spillet i demo'n.

 

Mange hevder at dette går Silent Hill II en høy rang, og er det beste skrekk spillet på lenge.

 

Det er en JÆVLA intens følelse omtrent i hele spillet, man klarer aldri å slappe av. Dog hvis stemningen ikke tar deg, så er ikke spillet for deg. Eneste gangene man kan slappe litt av, er når de litt tv-serie aktig kommer med cinamatics "next-on-Siren"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...