Gå til innhold

Rock Band vs Guitar Hero World Tour


Jext

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvertfall på 360.

 

Pokker altså. Jeg gleda meg til låtinnspillings-delen til GH4 men alt jeg har sett nå har skuffa meg helt. Ikke noe mulighet til å synge!? Ingen låter over ca. 3 min. Men men, synes det bare blir teit med sånt gammalt Eeejay-opplegg lignende men GH4 sitt er jo til og med værre enn en demo utgave av Eeejay jeg prøvde rundt 2001 eller noe. Jeg mener sånn som det er burde det heller vært kutta ut til de kunne levere noe som hvertfall var litt mer brukbart.

 

Men låtvalget må jeg si er greit men må si Rockband sitt er mye bedre.

Lenke til kommentar
Men låtvalget må jeg si er greit men må si Rockband sitt er mye bedre.

 

Jepp, likevel kommer jeg nok til å kjøpe GH:WT først og Rock Band 2 senere. Det er uansett instrumentene som koster mest, og etter mye om og men så har jeg mest lyst på instrumentene som kommer i GH:WT. Det er bedre å spille Rock Band med en tromme for mye, enn GH:WT med en tromme for lite...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg må si etter og ha spillt Guitar Hero en del.. må jeg si at det eneste som er imponerende er trommene.. resten er helt på lik linje..

Når jeg ser på selve sangene og otsende messig og game messig, syns jeg enda Guitar Hero har litt igjen før de tar igjen Rock Band.

Men jeg har nå kjøpt Rock Band også. men jeg ble skuffet.. fordi man ikke kunne spille med Guitar hero Trommene... Men ellers ville jeg ha tatt Rock Band..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men jeg har nå kjøpt Rock Band også. men jeg ble skuffet.. fordi man ikke kunne spille med Guitar hero Trommene... Men ellers ville jeg ha tatt Rock Band..

Jeg var hos en kompis i helga og der brukte han trommene fra GH, på Rock band AC/dc uten problem. Fikk selv mitt rock band sett på fredag og har vel stort sett låst meg inne og spilt til den store gullmedaljen. Herregud så morro det er. Digger AC/DC og spesielt mellomspillet på High Voltage.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Men jeg har nå kjøpt Rock Band også. men jeg ble skuffet.. fordi man ikke kunne spille med Guitar hero Trommene... Men ellers ville jeg ha tatt Rock Band..

Jeg var hos en kompis i helga og der brukte han trommene fra GH, på Rock band AC/dc uten problem. Fikk selv mitt rock band sett på fredag og har vel stort sett låst meg inne og spilt til den store gullmedaljen. Herregud så morro det er. Digger AC/DC og spesielt mellomspillet på High Voltage.

Nice. Jeg har tenkt å kjøpe GH:WT pakka med instrumentene + RB AC/DC. Er AC/DC pakka et standalone spill eller må man kjøpe RB eller RB2 i tillegg ?

Lenke til kommentar

Rock Band AC/DC er stand alone. Bare live sanger så mange av de er ganske lange, men det er jo bare sjef. Testa nettopp Rock Band istr. på world tour spillet og det funka også bra.

Likte også trommene fra world tour, men det jeg syns er veldig bra med trommene fra rock band er at fotpedalen kan festes i stativet slik at det ikke flytter på seg, og siden cdon tok 799 for alle rock band instr. i jula så ble valget enkelt for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...