Gå til innhold

Er dette tidenes råeste mobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så imponert.

Greit nok med masse specs, men er da masse som gjør denne til ikke noe stort annet enn en "oppgradert" N95.

 

*Hvorfor ikke instalere blitz? Bilder blir så utrolig mye bedre med.

*8 Mpix hjelper lite med dårlig bildebrikke og ingen blitz.

*Hvorfor ikke touch? Da hadde man sluppet de stygge knappene.

*Batteriet kan ikke holde ut lenge.

*Den så farlig feit ut spør du meg.

*Hadde jeg villet overgå alt hadde jeg lagt inn mer enn 16 GB minne. Dette finnes jo fra før i eks. iPhone

Lenke til kommentar

så ingen spesifikasjoner som var direkte imponerende her nei. Teknobomben over noen annen my ass! 8 MP er bare latterlig, men frameraten på opptak var ikke shabby akkurat (samme man fant på kompaktkameraer for 3 år siden?) grei mengde med innebygget minne, men dette er neppe teknoligi!

Lenke til kommentar
Nokia blir uansett grundig forbigått av Samsung på "sin egen" plattform S60.
Det er gledelig å se at koreanerne bruker mer og mer S60, og dette er vel den 10ende S60v3-modellen fra Korea (Nokia har såvidt jeg vet 34stk).

 

 

Kan det være sommervarmen som gjør at dere syter? Spesifikasjonsmessig er dette en kjempetelefon, langt mer spennende enn Nokia N96.

 

8 Mpix hjelper lite med dårlig bildebrikke og ingen blitz.
Kan si meg enig i at 8MP er unødvendig, men du vet vel ikke at bildebrikken er dårlig?

 

Hvorfor ikke touch?
Fordi S60v3 ikke støtter trykkskjerm. Vil du heller ha UIQ3 eller et lukket OS fra Samsung (grøss)?

 

[16 GB] finnes jo fra før i eks. iPhone
Og iPhone mangler minnekortslot. Idag har du 24GB for 260kr ekstra og når microSDHC-kortene kommer i 32GB vil den ha totalt 48GB. Skal du ha mer minne i en iPhone må du kjøpe en ny.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Touchpad er touch pad, ikke mus. Og hva f er kringlyd? Hvis det er enda et idiotisk forsøk på å være festlig med språkdebatten så er det bare idiotisk.

Lenke til kommentar

Håper Samsung produserer den i samme kvalitet som de pleier. Latterlig av nokia å lage teknobomber som man knapt tør å bruke pga dårlig byggekvalitet, f.eks N81, N95 og antageligvis kommende N96 også...

 

Uansett, ser frem til denne telefonen kommmer på markedet. Nokia trenger konkurranse i dette markedet :)

Lenke til kommentar

* Mangler GPS.

* Med trykkfølsom skjerm kunne knappene vært borte.

* Liker ikke skyvetelefoner.

* Mangler blitz.

* Burde hatt kraftigere batteri.

* Kunne godt ha 32GB minne.

* For liten skjerm.

* Opsjon med DAB-radio for oss i Norge.

* Ikke miniUSB-lader og -datakontakt? Dårlig.

 

Konklusjon: interessant, men ingen kake til Samsung nå heller.

Lenke til kommentar
Og hva f er kringlyd?

 

Kringlyd er et beskrivende ord og godt norsk. Surround sound betyr jo det samme. Ser for øvrig at

Eksempler på andre lignende ord:

Tastatur (Keyboard)

Datamaskin (Computer)

Geomerking (Geotagging)

Fjernsyn (Television)

E-post (email)

Nettleser (Web browser)

 

Mange fornorskinger høres rare ut før man er vant til dem. Vi har brukt ordet "kringlyd" siden mai 2006. Konsekvent er bruken imidlertid ikke ;)

Vi er generelt tilhengere av å bruke norske ord der det finnes fornuftige oversettelser.

Lenke til kommentar
* Mangler GPS.

* Med trykkfølsom skjerm kunne knappene vært borte.

* Liker ikke skyvetelefoner.

* Mangler blitz.

* Burde hatt kraftigere batteri.

* Kunne godt ha 32GB minne.

* For liten skjerm.

* Opsjon med DAB-radio for oss i Norge.

* Ikke miniUSB-lader og -datakontakt? Dårlig.

 

Konklusjon: interessant, men ingen kake til Samsung nå heller.

 

GPS er da der?

Lenke til kommentar

Finfin telefon, rent spesifikasjonsmessig utrolig imponerende.

 

Som andre skulle jeg gjerne sett ekte blitz, men perfekt kan den nå heller ikke være.

 

Skjønner meg virkelig ikke på de som klager på lagringskapasiteten. Som påpekt over er det ingen mobil, og få dedikerte må3-spillere, som kan matche denne i kombinasjon med minnekort.

 

Om lydbrikken er like imponerende som gsmarena skal ha det til kan denne virkelig danke ut en dedikert mp3-spiller. Håper også gps-modulen er langt bedre enn hva jeg har erfart med Nokia.

 

Etter overgangen til E71 blir det for min del vanskelig å legge fra seg fulltastatur. Håper det kommer en slider-versjon med fulltastatur.

 

Det beste med mobilen vil jeg si er at Nokia endelig får konkurranse på teknologisiden. Det er kjedelig at det kun har vært en reell produsent for de som vil ha alt, i snart to år.

 

Samsungs spesifikasjoner og byggekvalitet, kombinert med markedets beste grensesnitt har virkelig stort potensiale, både nå og fremover.

 

Denne mobilen gjør meg glad :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...