Gå til innhold

Hvordan slå tysk mobilt artilleri? CoH

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tok meg ett game i dag, første gang på lenge. Jeg kjørte som vanlig amerikansk infanteri. Det var ganske jevnt i begynnelsen. Men etterhvert som tyskeren fikk mer og mer panzer og artilleri kostet offensivene meg mer og mer og jeg kom fort på defansiven.

Noen som har noen tips her?

Endret av Akidon
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, tyskere er jo røslige karer. kan være en fordel å holde ballen på bakken.

kjøre raske overganger, men alle vet jo at fotball er et spill der tyskerene vinner til slutt...

Skrevet
tja, tyskere er jo røslige karer. kan være en fordel å holde ballen på bakken.

kjøre raske overganger, men alle vet jo at fotball er et spill der tyskerene vinner til slutt...

Tok meg ett game til... Holdt ballen på bakken ganske lenge. Så ut til å vinne. Helt til 85 minutt. Da kom de dødlige overgangene. Forsvars spillet deres ble plutselig perfekt og mitt lakk som en sil.

Så til saken mobile mortare tar knekken på alt jeg har av statiske uniter. Og prøver jeg å angripe tar mobile antitanks kanoner ut det jeg har av lett pansrede kjøretøy. Tyskerenes mobile mortarere har jo helt synsyk effekt i tilleg til at de er mobile. I tilleg så er jo soldatene deres av en annen verden. Min rangere er jo pusekatter i forhold til tigrene de slipper løs mot meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...