Gå til innhold

Warhammer Online: AoR lanseringsdato - 100% bekreftet. 18.9.08


Anbefalte innlegg

Hvis du bestiller pre-order for CE så får du kodene som er nevnt, headstart og slikt. Du kan bruke headstarten din et par dager inn i release, men etter et par dager må du registrere CE cd-keyen du får når selve spillet kommer for å kunne fortsette å spille.

 

ingen open beta? hva må jeg bestille for åpen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen få spørsmål om WAR:

Hva er høyeste lvl?

Hvilket lvl kan du få mount:Hvordan blir det med PvP i starten?(hvis jeg roller chaos kan jeg bare gå 200m og så drepe en haug med empire?)

Hvordan gjør healerne seg i combat? (tenker på shaman mest siden jeg tror jeg skal gå for det)

Blir det feats?

 

Takker på forhond for alle svar:D

Lenke til kommentar

40 er høyeste rank(lvl), så har du 80 renown ranks. Renown ranks er akkurat som lvls, etter som du får en høyere renown rank så får du unlocket pvp gear du kan kjøpe av "renown points" og du får unlocket pvp-tactics(skills).

 

Kan kjøpe mount når du er lvl 20.

 

Du får et quest på rundt lvl 5 der du har i oppdrag å slakte noen på motsatt side, men tipper du kan dra å slakte litt folk før den tid.

 

Shaman er slik at når du gjør dmg så får du en boost på healing spells, og når du healer så får du en boost på dmg spells. Dette motiverer veldig til å heale slik at du kan gjør mer dmg, men også så motiverer det deg til å kjøre på med spells slik at du får kraftige heals.

 

Shaman kan for eksempel targete en alliert og en fiende samtidig, slik at du slipper å bytte mellom folk veldig ofte. Når du da bruker en dmg spell så går den på fienden du har markert, og når du healer så går den spellen på den allierte du har markert.

 

Om det blir feats? Som i skills du får når du lvler? Ja, kommer i flere varianter, du har Mastery som deler seg inn i 3 forskjellige linjer du kan velge i din klasse, så har du også noe som heter Tactics og Moral skills.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Shaman kan for eksempel targete en alliert og en fiende samtidig, slik at du slipper å bytte mellom folk veldig ofte. Når du da bruker en dmg spell så går den på fienden du har markert, og når du healer så går den spellen på den allierte du har markert.

GENIALT!! takker for svar.

btw. noen som har sett mountsa?

Lenke til kommentar
Shaman kan for eksempel targete en alliert og en fiende samtidig, slik at du slipper å bytte mellom folk veldig ofte. Når du da bruker en dmg spell så går den på fienden du har markert, og når du healer så går den spellen på den allierte du har markert.

GENIALT!! takker for svar.

btw. noen som har sett mountsa?

Chaos mount HER.

Lenke til kommentar
Eneste jeg ser for meg kan være litt skuffende er nok hastigheten i kamp. Det ser ut på diverse videoer at den er litt "sluggish" som det sies. Men det er vel mer vanesak og sikkert mye bedre når man faktisk vet hva man driver med.

 

Jeg håper på at dette spillet kan gi meg den gode gamle wow feelingen igjen. Men ut ifra videoene fra betaleaks osv som jeg har sett, ser combat'en helt ufattelig drit ut :/ Det er treigt og lite som skjer. Ikke den flyten det er i wow f.eks.

Lenke til kommentar

Det dere har sett i videoer er ikke veldig representativt for å være helt ærlig. Med siste patch (3.3) så begynner combaten å skikkelig avansert oppi levlene. At den er sluggish og har dårlig flyt tror jeg stort sett tilhører fortiden...

 

Kan si mer når NDAen går neste uke. ^^

Lenke til kommentar

Synes gameplayet holder et bra tempo, folk dør ikke av 3 slag, og det er ingen one-man-army personer som kan nuke ned en grupper. Det at det er lite som skjer i kampene er fordi folk har ikke lvlet helt opp til 40 med chars og er ikke kjent med dem, de får en char med utstyr og spells for så å velge og vrake på hvordan de tror det er best å spille. Blir som å forvente at de som kjøper lvl 70 chars i WoW skal være god i spillet, det skjer ikke. Du glemmer raskt at det går roligere enn andre spill når du selv spiller.

 

Eneste som irriterer meg er at det er en liten merkbar delay på spells, ufatterlig irriterende :p, får håpe det fikses ved release, eller helst før.

Lenke til kommentar

Er ikke AoC nok for deg Bulletus? Skulle jo tro du var ansatt i Funcom etter måten du har forsvart spillet mot hvert minste snev av kritikk.

 

Jeg regner med at Dwarf Engineers har tilgang til litt av hvert som smeller, og hører de kan bygge turrets og slikt i tillegg. Må si jeg gleder meg mer og mer til å få testet WAR, har jo hørt om det i evigheter nå.

 

Håper også Loren bringer meg tilbake til gamle dager når jeg lå på stuegulvet og leste army books imellom Warhammer tabletop kamper med kompisgjengen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...