Akidon Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 3: Det er under det setet varme-apparatet befinner seg Dette kan ofte vere problem om våren og høsten da ikke alle busssjåførere klarer å justere denne varmeren skikkelig. Er ofte det blir urimelig varmt. Og da er det eneste du kan gjøre å sitte i ro og late som ingenting, selv om hele bussturen på 40 min er ett helvete. ...eller man kan bytte plass hvis ingen andre sitter på plassen på andre siden eller foran eller bak. Det er risky. MAn blir fort sett ned på da...
Der Kommissar Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Pleier som regel å dumpe meg selv rett ned på handicap-plassen helt fremst, eller neste som er ledig. Er folk litt spredt om i bussen, går jeg bak og setter meg en eller to rader bak midtgangen, gjerne på venstresiden.
Ville Vonca Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Pleier som regel å sette meg på venstre side. Om jeg er usikker på hvor jeg skal av setter jeg meg gjerne på det nest fremste setet fra midten av bussen. Da er jeg ikke langt fra utgangsdøra, samtidig som jeg slipper å bli en del av alle av-og påstigningene. Skal jeg kjøre litt lenger setter jeg meg på venste side, tredje sete fra de bakerste setene.
Mademoiselle Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 3: Det er under det setet varme-apparatet befinner seg Dette kan ofte vere problem om våren og høsten da ikke alle busssjåførere klarer å justere denne varmeren skikkelig. Er ofte det blir urimelig varmt. Og da er det eneste du kan gjøre å sitte i ro og late som ingenting, selv om hele bussturen på 40 min er ett helvete. ...eller man kan bytte plass hvis ingen andre sitter på plassen på andre siden eller foran eller bak. Det er risky. MAn blir fort sett ned på da... Hah..dagens dummeste kommentar! Det hender man kommer i nød, vettu!
Patrick de Maar Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Å bytte plass er å bli sett ned på? Hvor bor du sa du? For et miljø. Hvorfor bryr du deg i det hele tatt? Om jeg er ukomfortabel bytter jeg i hvert fall plass, but hey, folk er forskjellige.
Hansoen Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 3 rader fra bakerst er alltid bra, bakerst er for yo yo folk, foran for gamle damer, men 3 rader fra bakerst=win(alt gaar ann hvis det er faa plasser saa lenge man sitter )
Jann - Ove Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Dere misforstår jo helt! Man skal sitte i førersetet, og selv bestemme når/hvor bussen går! Desverre skal det godt gjøres å få lov til dette
Akidon Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 3: Det er under det setet varme-apparatet befinner seg Dette kan ofte vere problem om våren og høsten da ikke alle busssjåførere klarer å justere denne varmeren skikkelig. Er ofte det blir urimelig varmt. Og da er det eneste du kan gjøre å sitte i ro og late som ingenting, selv om hele bussturen på 40 min er ett helvete. ...eller man kan bytte plass hvis ingen andre sitter på plassen på andre siden eller foran eller bak. Det er risky. MAn blir fort sett ned på da... Hah..dagens dummeste kommentar! Det hender man kommer i nød, vettu! Nei nei, har mant tatt ett valg har man tatt ett valg. Synd viss valget ikke var noe bra. Men da har man lært til neste gang. Regel #1 Make a choice and stick with it!
bruno99 Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 (endret) Bak bakre inn/utgang på høyre side. Grunn: -Lufterom foran deg. -I turbusser er den bakre tv som regel rett foran deg -Rett ved utgangen når du skal ut -Såpass langt bak at du sitter nogen lunde sikkert mtp en ulykke. Endret 25. juli 2008 av bruno99
Lakus Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Heelt til venstre, nest-nest bakers. På bussene her får man en vond vegg-del i skulderen om man sitter et annet sted
hawaii2k Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Jeg setter meg der det er plass jeg - om det er plass i det heletatt. Buss 5 mellom Dragvoll og Buenget kan være et helvete, så man tar det man får. Den eneste preferansen jeg har er at jeg prøver å holde meg unna for langt bak i bussen. Dette gjør jeg fordi bakenden på busser har en tendens til å vugge og svaie noe helt for jævlig, og det blir jeg sjuk av En er heldig om en får sitteplass på bussen som går ca. 16.00. Hater å stå på bussen ned fra Dragvoll. Den svingen etter å ha passert Lohove får meg alltid i ubalanse, det slår aldri feil.
dynaBel Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 sitter nest bakerst på høyre side på venstre sete mot midtgangen. har vært slik siden jeg begynte på videregående
cmf Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Beste Plassen er bakerst seff men som regel så er den opptatt, men spørs helt på tiden på døgnet du tar bussen også.. jeg tar den bakerste om det er ledig
Sniken_123 Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Kunne ikke gitt mere faen hvor jeg satt. Skjønnte ikke helt hvordan du kunne mene det, men så så jeg signaturen din og da ble alt mye klarere
konduktans Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Haha, det er muligens den frekkeste, men fortsatt mest underholdene kommentaren jeg har sett i dag:D
DNA Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Sitter som regel til høyre ved setet rett foran døren i midten.
Jann - Ove Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Hva skal man si? Shortbus gir mindre valgmuligheter og man treffer på idioter uansett hvor man setter seg, så da blir det irrelevant hvor man setter seg
Hopperesque Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Pleier å sette meg bak, men er ikke så veldig nøye på hvor jeg sitter. Egentlig glad så lenge jeg slipper å stå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå