Gå til innhold

[AoC]Kommentar fra spiller kommet til level 25

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige tråd: Kommentar fra ny spiller

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=980877

Etter å ha spillt en barbarian opp til level 19 så var jeg lei. Jeg hadde fortsatt lyst å bruke combosystemet, men jeg trengte noe mer. Begynte derfor på en Bear Shaman.

Spillestilen til en Bear Shaman er litt anderledes en barbaren. Du må buffe litt før kamp og prøve å holde buffene gående mens du kjører avgårde comboene. Renewal f.eks er en spell du må kjøre avgårde før du avslutter comboene dine for å øke damage med opptil 50%.

Bear Shaman på lavt level dauer egentlig for et godt ord - eller pga newbie spiller ;) Traff på en Herald of Xotli i newbie området som jeg teamet litt med og da gikk alt rimelig enkelt.

I Conarch valley endte jeg med å teame med en Priest of Mitra noe som også fungerte veldig bra. Vi to hadde ikke noe problem med å ta to røde team missions. Klarte å dø en gang og ressurecte på et spawn point istedetfor å vente på at PoM-en ressurectet meg. Noob. ;)

Etter at vi hadde rotet oss rimelig langt inn skulle vi komme oss tilbake til landsbyen. Da tok vi snarturen med elven nedover. Det er rimelig komisk å se characteren din fly/svømme gjennom fossefall og stryk mens det er fiender på alle kanter.

Har ikke spillte noen mmorpg spill før og må si jeg har det rimelig gøy. Jeg har det definitivt morsomst når jeg teamer med en eller flere spillere. Er derfor glad for at jeg gikk for Bear Shaman som med sine HoT gjør seg godt i teamplay.

Grafikken i Conarch valley er forresten utrolig bra! På et tidspunkt skulle vi ta en Yeti og da måtte vi langt pokkerivold opp i en stupbratt fjellskrent. Jeg har høydeskrekk og det var like før det begynnte å kile i magen. :D

Er litt plaget minnelekasje som fører til grå kart, noe som er rimelig irriterende. Da må jeg starte AoC på nytt og det tar rimelig lang tid. I tillegg slet jeg med å avslutte det ene questet og endte med å restarte AoC to ganger før jeg fikk avsluttet det...

Jeg kan trygt gi spillet 6/6 hvis jeg var en spillanmelder. Det er allerede verdt de 300kr jeg ga for det. Jeg vil påstå at selv om du er vant med å spille singleplayer rpg-er så vil du finne deg godt til rette med AoC.

Det er mange som sammenligner AoC med f.eks WoW, men få som sammenligner det med rpg-er som Oblivion og Gothic 3. Hvis de hadde gjort det så kan jeg trygt si at spillet er 100x mer spillbart. Bra story, masse quests, kult levelingsystem masse nytt å lære seg hele veien. ... og grafikken er bedre.

Føler meg litt hekta egentlig... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gled deg til du kommer til lvl 50-80 du kommer til å rive av deg håret av all grindinga du må gjøre og når du først kommer til 80 er det så kjedlig at fykj.

Kanskje du har flaks og Failcom legger inn 3-4 nye områder med quests for å holde questinga jevn og fin til 80 meneh ser litt dårlig ut gitt...

Skrevet

Kjempebra at du trives i Hyboria :) Jeg er lvl 75 nå, med min Dark Gimplar, men har det gøy uansett bugs og nerfs.

Heads will roll!

Skrevet (endret)

jeg er selv i lvl 26 og er en barbarian og elsker klassen og storkoser meg i hyboria :D

men det skal jo komme snart ut en stor pvp patch ut som gjør spillet enda mer bedre .

det skal være slik at folk har fåsjelige ranker, vis du er uskyldig og dreper en anen uskyldig så får du ranken kriminel og vis du dreper mange flere uskyldige får du ranken morder og da komer du til og få problemer med vaktene.

og vis du er en uskyldig og dreper den morderen eller den kriminele får du penger :D

og i pvp battlene skal det være et poeng system akurat som xp, så du kommer opp i pvp rank akurat som om du hadde komt opp i en lvl

men du mister pvp poeng når du dør men det tar ikke fra deg ranken :p

og det skal også komme masse kult pvp gear også nå :p og de ser kule ut :D

Endret av Deluxus
Skrevet

Det er fryktelig mange irritasjonsmomenter i dette spillet. Bugs, minnelekasje, crafting-system som er mer eller mindre disfunksjonelt og syk respawn-tid visse steder. Jeg sikter da spesielt til Onyx Chamber i Kheshatta som er en public instanse hvor du så vidt rekker å gjøre rent et rom før de popper opp igjen.

Men så er det resten. Det sosiale er en stor del i AoC for meg. Stemning, musikk, grafikk og miljø holder meg veldig motivert til å ferdiggjøre de fire nivåene jeg har igjen. Forhåpentligvis legger Funcom til mye mer end game content. Hvis alt jeg gjør når jeg er 80 er å hjelpe andre å nå toppen blir det takk og farvel for meg. Uansett så skal jeg først kjøre en Barbarian opp til topp :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...