Gå til innhold

Er dette Guitar Hero: World Tour-sangene? (Multi)


Anbefalte innlegg

Har sett eit par sånne lister etter kvart så eg prøver å ikkje ta dei alt for seriøst.

 

Men om dette stemmer...3xTool? Herlighet så råtøft, eit band der det kan være like artig å spele bass som gitar.

Litt småknask her og der, Master of Puppets, Don't Fear the Reaper, Assassin, Buckethead, Dragonforce osv.

 

Skeptisk til oppsettet, verkar merkeleg å dele låtene opp så veldig. Før var det 4 låter pluss encore, no er det plutseleg to låter pluss encore. Kort konsert. 3 Tool-låter i ein konsert er eg og veldig skeptisk til, det har aldri skjedd før.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hot for Teacher kan bli spennende :D

 

Kult med Purple Haze, Comfortably Numb, Everlong og maaaange andre.

 

Duality av Slipknot mener jeg ikke har noe på det spillet å gjøre. Gitaren i den er jo direkte håpløs! Bleed it Out har heller ikke noe der å gjøre.

 

Men det har vel med å blidgjøre flest mulig folk, antar jeg :) Hvordan "Guitar Battle Vs. Sting" skal funke kan bli morsomt å se dog :!:

Lenke til kommentar

Grunnen til at det ikke er noe AC/DC er fordi AC/DC og Guns N' Roses er RB exclusive, så tviler på at Paradise City er med, kan ta meget feil når det gjelder akkurat den sangen dog. Men hvertfall lista er fin den. Skal nok ha både GW:WT og RB2. Men tror nok jeg kommer til å spille RB mer grunnet ukentlig DLC.

Lenke til kommentar
Grunnen til at det ikke er noe AC/DC er fordi AC/DC og Guns N' Roses er RB exclusive, så tviler på at Paradise City er med, kan ta meget feil når det gjelder akkurat den sangen dog. Men hvertfall lista er fin den. Skal nok ha både GW:WT og RB2. Men tror nok jeg kommer til å spille RB mer grunnet ukentlig DLC.

Har værtfall sett GnR på både GH3 og 2..?

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så ille at Tokyo Hotel er med som en bonussang? Dere er jo ikke nødt til å kjøpe den?

Bonuslåtene er ikkje DLC, dei følger med spelet.

 

Er det noko du antar eller har du lese det noko stad thecrow77?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...