Gå til innhold

Kor mange av "Bottom 100" har du sett?


magnusbe

Anbefalte innlegg

IMDB har ei liste over dei minst likte filmane, dei har fått minimum 650 vurderingar:

http://www.imdb.com/chart/bottom

 

Eg har berre sett Dis - en historie om kjærlighet. Den hadde nok kome endå høgare, altså lågare, om den hadde vore på engelsk. Det skal seiast at det gav god underhaldning å sjå filmen, eg og kompisane mine lo mykje.

 

Men: kor ræva er dei andre filmane på lista?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jøss, den lista har forandra seg mye siden sist jeg så på den. Har vel sett noe mellom ti og tjue filmer der nå. Trodde jeg hadde sett mye mer :/

Lenke til kommentar
Jøss, den lista har forandra seg mye siden sist jeg så på den. Har vel sett noe mellom ti og tjue filmer der nå. Trodde jeg hadde sett mye mer :/

Jah. De fleste MST3K-filmene har forsvunnet, og har måttet vike for nyere filmer.

 

Manos og Hobgoblins er jo igjen, men har havnet langt nede på listen. Det er mye dårlige filmer der ute, men det er lite som slår Manos. Punktum.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Jah. De fleste MST3K-filmene har forsvunnet, og har måttet vike for nyere filmer.

 

Manos og Hobgoblins er jo igjen, men har havnet langt nede på listen. Det er mye dårlige filmer der ute, men det er lite som slår Manos. Punktum.

Det er synd. Klassisk trash er tydeligvis ikke populært lenger, eller så har mannen i gata lært seg å bruke IMDb.

Lenke til kommentar

Har sett noen av dem, og siden du spør hvor ræva de er og jeg kjeder meg kan jeg vel gi en kommentar til dem jeg har sett. Vi begynner nederst.

 

* Alone In The Dark -> Laget av Uwe Boll, følger ikke spillene den er basert på i det hele tatt, karakterene minner ikke det minste om de karakterene de er basert på, hovedpersonen er ikke alene (noe som gjør tittelen meningløs) og den kvinnelige hovedrollen spilles av Tara Reid. 'nough said.

 

* Lawnmover man 2 -> Husker fint lite av denne filmen da hjernen min ikke takler slikt idioti. Det kalles trauma. :p Overrasket over at denne ikke er høyere oppe på listen, noe som ikke lover godt...

 

* Chairman of the board -> Ja, jeg har sett denne. Nei, den er elendig. Hovedpersonen spilles av en fyr som bare kaller seg "Carrot top". Det sier jo sitt. Handlingen var noe en idiot som tilfeldigvis blir lederen av et stort firma og selvsagt ender opp med å gjøre en meget bra jobb. Styr unna.

 

* House of the dead -> Mange zombier, mye skyting, Erica Durance (Louis Lane i Smallville) er toppløs. Det er likevel ikke verdt det. :p

 

Ser for øvrig at Ghoulies IV er med? Jeg har ikke sett den ennå, men jeg har sett Ghoulies og Ghoulies II flere ganger. De to er faktisk meget bra. :)

Lenke til kommentar

Zombie Nation: Ulli Lommel, trenger vel ikke si mer enn det.

 

The Hottie and the nottie: Uff, ikke spør hvorfor. Paris Hilton i en helt forferdelig dårlig komedie.

 

Zodiac Killer: Ulli Lommel igjen. Herlig fyr. Tror ikke det er noen som har flere filmer på bottom 100 enn han.

 

Surf School: Komedie på samme plan som Paris filmen over.

 

Manos: Denne filmen er så dårlig at du ikke vil tro det. Nesten verdt å se bare for å se hvor dårlig en film kan bli.

 

House of the Dead: Zombie skandale.

 

Son of the Mask: Spinoff fra The Mask med Jim Carrey. Forrykende dårlig.

 

Epic Movie: Fungerer nesten som underholdning på en fyllesjuk søndag.

 

Battlefield Earth: Dyreste floppen noen sinne sannsynligvis. Flaut dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har sett en av filmene på lista der: Ed.

Også har jeg 7 mumies, men klarte ikke å se mer enn 20 minutter før den fikk skammekroken i hylla mi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...