Gå til innhold

Kor mange av "Bottom 100" har du sett?


magnusbe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
15/100. For kunne man glede seg til man sa en film pa den listen, fordi de var oppriktig darlige. Na er den bare full av 2/10 og 3/10-filmer som ikke er darlige nok til a le av eller gode nok til a bli underholdt av. Listen er blitt "Middels 100".

 

 

Veldig sant. Alt for mange filmer som blir stemt langt ned fordi folk bare er drittlei dårlige komedier og zombie splattere. Men nå er jo imdb rankingen blitt helt upålitelig de siste årene og da. Alt for mange som kunstig prøver å påvirke rankingen til en film.

Lenke til kommentar

Jeg har sett nesten alt på topp 250, men nesten ingenting her. Bør vel nesten være glad for det. De jeg husker å ha sett er Lawnmower Man 2: Beyond Cyberspace (1996), Gigli (2003) og Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000 (2000). Har derfor ikke noe grunnlag til å uttale meg om denne listen er noe representativ for det verste av det verste. Captain America (1990) og The White River Kid (1998) er overraskene nok ikke på listen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Jeg har sett nesten alt på topp 250, men nesten ingenting her. Bør vel nesten være glad for det. De jeg husker å ha sett er Lawnmower Man 2: Beyond Cyberspace (1996), Gigli (2003) og Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000 (2000). Har derfor ikke noe grunnlag til å uttale meg om denne listen er noe representativ for det verste av det verste. Captain America (1990) og The White River Kid (1998) er overraskene nok ikke på listen.

Hehe, har du sett den gamle Fantastic Four-filmen? Den er verre enn Captain America. Begge fremstår fortsatt som mesterverk, hvis vi sammenligner med ting som Manos, Kindergarten Ninja osv ;)

 

http://www.imdb.com/title/tt0109770/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...