Gå til innhold

Hjelp til FOX+ X38A


zaqqoZeq

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Det er støtter crossfireX ikke SLI vis det står der

 

3 x PCIe x16 (run x16 + x16 with CrossFire™ support, plus x4 for other additional graphics card)

Foxconn sin produkt side om kortet

 

jeg har P35 versjonen av dette kortet Foxconn Mars hovedkort og det har samme kjøle system som dette kortet og planlegger selv og bytte til dette siden jeg får støtte for 2 grafikk kort i CrossfireX.

 

Utrolig stilig design på kortet og utrolig fin kjøle egenskap for er veldig kaldt og bra.

Overklokket til 4 ghz på luft men 3.6 ghz stabilt uten noe problem så veldig god ytelse og enkelt og overklokke stabilt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Bare hyggelig og kunne hjelpe, du kanke legge ut tempraturene og sifra om Aegis panel (programvare) følger med og passer til hovedkortet. Som sakt vurderer jeg selv og skaffe dette kortet men greit og vite hvor mye bedre det er enn Foxconn Mars.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Jeg kan gjoere det. Kjoeper pcen om innen 2 uker

Tusen takk.

Pc-en selges kun i juli. det er et juli tilbuds pc. så vis du skal bestille den så må du bestille før august. Men vis du ikke får lønning før om 2 uker så kan du jo bestille den 1 dag før 1 augst og ta den på post oppkrav da kan den jo ligge på posten i 2 uker før du må hente den. Tenkte vis det var siden du ikke fikk lønning eller pengene før om 2 uker så du fortsatt kunne få pc-en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...