Gå til innhold

Age of Conan Buddy keys/Trial er nå aktive (CE Only atm)


Anbefalte innlegg

Buddy keys til Funcom`s "Age of Conan" fungerer nå, men dette gjelder kun de som kom fra CE i første omgang, alle normale versjoner sin key vil fungere etter hvert.

 

Alle CE`s har 5 keys som kan gis ut til kjente og fremmede.

 

Mer info om hvordan disse deles ut finner du her:

 

Offisiell annonsering med detaljer!

 

Jeg foreslår nå at alle som har kjøpt CE å undersøke denne tråden fremover, fordi alle som ønsker å teste spillet kan nå poste et ønske her.

 

HUSK å redigere innlegget når du har mottatt en key fra noen, slik at færrrest mulig får 2 eller 5 keys tilsendt. Den som sender key kan eventuelt legge inn et innlegg for å informere om hvem han/hun sendte til.

 

Ha en god sommer! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
We recommend that you lend your install DVDs to your buddy to get him or her ready to play as fast as possible.

 

Hva om kompisen min som bor i England, sende DVD til han? skjer ikke.

 

Alternativ 2, betal for å laste ned?

Ikke det at $2,99/€2,99 er mye men allikavel, gjør det gratis.

Lenke til kommentar

Siden jeg har sluttet med AoC, og ingen av mine venner spiller lenger, så har jeg 4 keys disponibelt til de som vil prøve AoC. Om du vil prøve AoC, send en PM med mail adressen din.

 

Kan vist ikke gi ut buddy keys hvis man har kansellert kontoen.

5 buddy keys som nok aldri vil bli gitt ut.

 

Merkelig, fordi det funket for meg. Kontoen er fryst/kansellert, men funket å gi buddy key.

Lenke til kommentar
Merklig, sjekket da dette ble kjent, sto også at jeg ikke kan gi ut buddy keys når konto er kansellert, kanskje dem har oppdatert dette? *sjekke*

 

edit:

Funker visst her også =)

 

Har også 5 keys for de som vil ha.

 

Sjekket igjen. Joda jeg kan gi buddy keys også nå.

 

Så hvis folk trenger noen buddy keys kan de bare si ifra :p

Lenke til kommentar

Eg fekk tilsendt ein slik prøvekode på E-post frå ein kamerat her om dagen. Når eg går inn på lenkja i E-posten så får eg opp denne meldinga på skjermen:

 

Get ready for Age of Conan, the most savage, sexy and brutal MMO ever created!

 

This offer is for the Age of Conan European Trial Version.

 

Registering this product will immediately create and activate your Age of Conan account.

 

Once the 7 day trial is completed you must purchase the full retail version of the game.

 

Heads will Roll!

Men så, når eg går nedover i skjemaet, så må eg likevel velje ein abonnementstype og skrive inn kredittkortinformasjon. Her må det vel vere noko som er gale? Eg har berre tenkt å prøve spelet, ikkje skrive meg inn på noko slags abonnement... :hmm:

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
Har bare standard utgaven jeg. Fikk ikk e CE :( Men jeg har 1 jeg kan gi bort. Vennene mine har spillet selv.

 

For dem som har lyst på så send meg en pm med dette innholdet:

 

Din mail:

Hvorfor du vil prøve AoC?:

Hvilken klasse og rase du vil bli?:

 

Den første som sender en pm til meg med dette innholdet får trialen min ;)

Ja, men for Guds skyld ikke roll Ymir, med mindre dere vil bli spamma ned i OOC-chatten hvor Fantomena sender ut utallige invites til guildet sitt.

Lenke til kommentar
Har bare standard utgaven jeg. Fikk ikk e CE :( Men jeg har 1 jeg kan gi bort. Vennene mine har spillet selv.

 

For dem som har lyst på så send meg en pm med dette innholdet:

 

Din mail:

Hvorfor du vil prøve AoC?:

Hvilken klasse og rase du vil bli?:

 

Den første som sender en pm til meg med dette innholdet får trialen min ;)

Ja, men for Guds skyld ikke roll Ymir, med mindre dere vil bli spamma ned i OOC-chatten hvor Fantomena sender ut utallige invites til guildet sitt.

 

Man kan si hva man vil om Fantomena, men han greier ihvertfall å stave "trial" riktig! Halve forumet skriver "trail". Jeg tror jeg er blitt Fantomena-fan!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...