Gå til innhold

Hack Iphone-en din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OK. - Hvordan hacke en Iphone...

 

Når får vi en artikkel som viser hvordan man laster ned pirat versionen av vista osv? :roll:

Og hvorfor får ikke vi lov til å diskutere piratkopiering i forumet da de tar det opp i artikklene? (Hacking av iPhonen er vel strengt tatt piratkopiering?

 

Det er redaktøren som sitter med det redaksjonelle ansvaret for hva som blir skrevet på en nettside. I dette tilfellet unge lovende HR. Valle. Han har ansatt journalister som er underlagt hans ansvar. Hver gang det legges ut en artikkel som omhandler for eksempel piratkopiering kan han godkjenne denne på forhånd slik at han kan stå inne for den juridisk. Men det er umulig for redaktøren å følge med på alle forumposter og derfor er det satt et forbud mot å skrive om slike ting. Det finnes flere eksempler på forum som rett og slett har blitt stengt/ Fjernet på grunn av at brukerne har gått langt over streken. Derfor setter man i de fleste forum grensen et godt stykke før man er i nærheten av å tråkke over streken ;)

Lenke til kommentar
Jadda.. Da takket iPhonen for seg selv! Den fant ut (igjen) at den kun skulle vise eple-logoen (ananas), og ikke noe mer!

 

Har den stått lenge på denne skjermen? Jeg opplevde at telefonen først startet opp fra eple-logen etter 3 minutter, dette med fw 2.0. Var et program fra Appstore som fikk den til å knele.

Lenke til kommentar
Jadda.. Da takket iPhonen for seg selv! Den fant ut (igjen) at den kun skulle vise eple-logoen (ananas), og ikke noe mer!

 

Har den stått lenge på denne skjermen? Jeg opplevde at telefonen først startet opp fra eple-logen etter 3 minutter, dette med fw 2.0. Var et program fra Appstore som fikk den til å knele.

 

Den hang seg vel kl. 2 i natt. Så sto den der til jeg sto opp. Kl. 11 idag. Hehe..

 

Men men.. Jeg har nedgradert den til 1.1.4 igjen nå. Synes 2.0 var tregt. Bla. var telefonboken helt på trynet. For etter man trykker seg inn der, så tar det ca. 3 sek før den reagerte på noe som helst. Veldig synd egentlig, for jeg liker App Store! Har dog hørt at 2.1 blir lansert om ikke lenge!

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...