Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Hvordan har du tenkt å trene 99?

Av tipset som Taslee gav meg. String Jewellery. Fantastisk, og veldig chill. Som dere sikkert har skjønt er jeg av den slappe typen fremfor skjermen, som liker å gjøre chille skills. ^^

 

Tror kanskje jeg skal gjøre det samme jeg og. Takk for tipset Taslee ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen komme med tips til hvordan en ikke-member kan tjene best(både på penger og experience, mest experience)på disse skillsa?

(Combat lvl53) Er det smarteste å drepe hill giant eller hobgoblins eller noe enda bedre(melee)? Jeg bruker rune2h, full helm, fancy boots, platebody, platelegs og amulet of str. Noe bedre enn det jeg kan bruke?

Hvilken måte er best på åtrene magi oppover fra level 31(helst uten chaos)

Og hvilken både er best å trene ranged på når jeg er i level 21 bruker full studded og willow longbow?

Og hva er best å trene fra crafting level 25?

Takk på forhånd ;)

Lenke til kommentar
Fant ut at det ble dyrt jeg og.

fra 91-94 blir det 22k string jewelery spells. og det er 2 astrals per spell og da blir det 44k astral. Noe som koster ca. 7m...

 

Ja tilsynelatende koster det mye, men hvis du tenker på denne måten blir det straks billigere - og raskere.

 

High Alching er ca. 65-70k xp/time og ca. -20k gp/time

String Jewellry er ca. 150-160k Magic xp/time PLUSS 10k Crafting xp/time og ca. -640k gp/time

 

Så ja, Stringing er dyrere slik sett, men vent! All den tiden du sparer på denne metoden kan du bruke på andre ting, som for eksempel å tjene mer penger. Orker ikke å regne på det nå, men alt i alt lønner det seg hvis du kan tjene ca 300k/time - noe som ikke er så veldig vanskelig. :)

 

Natta

Lenke til kommentar
Det er jo veldig greit å bruke den magic-metoden hvis du også er "into" runecrafting. Crafting av Astral runes går jo megafort pga. du kan tele til banken ganske lett. Eller er det kanskje bedre å crafte en annen type rune og selge de for så å kjøpe Astral?

Ja natures frem til du blir 81 RC. Da får du dobbel astrals. Noe som igjen er meget bra. :)

 

Jeg har nå joinet en clan. Syntes jeg husker en på forumet også sa han var med i denne clanen, BE - Black Empire. Norsk clan, og meget trivelige folk.

 

Ta en titt innom her, og om dere velger å applicate (som jeg syntes dere burde gjøre) - så skriv meg opp som "en du kjenner" :)

 

 

Ilsaldur

Lenke til kommentar

Takker! :D

 

Holder på med ranging atm, og blir nok å holde på med det samt litt runecrafting. :)

 

Edit: Ranging var ikke like bra hos bandits som melee er. Får se om jeg kommer til å fortsette med det. Var bare rundtom 40k xp/hour der.

 

Taslee: Du har ikke noen tips til ranging også? Har tenkt litt på chinchompas. Det er vel svært dyrt da? Hvor mye ca fra 80 til 99? ^^ Eller kanskje andre metoder?

 

EDIT2: Hvordan er XP'en i Soul Wars/Pest Control nå? Mye xp/hour?

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Chinchompas er det beste alternativet hvis du ikke "afke." De er rundtom 200-250k xp/time og koster ca. 40mil fra 80-99. :)

 

 

Her er en guide til 'chinning' i Chaos Tunnels. Det er bittelitt tregere xp i CT, men du får en god del av det du bruker tilbake i drops. Jeg fikk 50 Rune Scimitar, 40 Rune Squares og 17 Ancient Staffs der fra level 70-85, pluss noen charms. :p

 

Har begynt å spille igjen, klarte ikke dy meg, haha. ^_^

 

Edit: Soul Wars er ikke god xp utenom Magic hvor du kan få opp mot 250k xp/time hvis du bruker Ice/Blood Barrage på folk der de respawner, haha. Forvent en god del flaming hvis du gjør det da. :/

Endret av Taslee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...