hitokiri Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Netcom-kunder betaler for en tjeneste det ikke er mulig å bruke. Les mer Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Bra noen omsider tar opp dette. Da jeg var netcomkunde og ahdde kontakt med dem for 2 år siden sa de denne tjenesta var på vei ut og snart skulle fjernes. Men hei, kan kua fortsatt melkes så kjør på til du har presset ut siste dråpe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Netcom er et veldig irriterende selskap i det at ingen der har den fjerneste peiling på hva slags tjenester de faktisk tilbyr. Har gitt opp kundeservicen deres fordi de aldri skjønner sprøsmålet uansett Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Er det nå vi siterer netcoms reklamer? "OI" :!: Endret 21. juli 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Dårlig av Netcom. Dette har vært diskutert flere ganger på dette forumet, mange forskjellige svar fra kundeservicen deres har skapt forvirring rundt hva som er riktig vedrørende Datamanaia. Bra de endelig leggger saken død, elendig at de har tatt penger for en tjeneste som ingen har behøvd på lenge. Lenke til kommentar
sindrefj Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Er det nå vi siterer netcoms reklamer? "OI" :!: Haha, du ga meg en god latter. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg hadde inntrykk av at den nye maksprisen bare gjaldt WAP og ikke bruk av telefon som modem? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg hadde inntrykk av at den nye maksprisen bare gjaldt WAP og ikke bruk av telefon som modem? Nettopp, det er jo sikkert det Netcom har ønsket du skal tro. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Med det mangfoldet vi har fått i mobilleverandører de siste årene forstår jeg ikke at noen privatpersoner fortsatt bruker netcom Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Med det mangfoldet vi har fått i mobilleverandører de siste årene forstår jeg ikke at noen privatpersoner fortsatt bruker netcom Fordi noen krever mer av en operatør enn en mobiltelefonkiosk Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Dette er skikkelig dårlig kundeservice, de burde være et KRAV at de skal informere om når en kunde betaler for en tjeneste en strengt tatt ikke behøver. NetCom burde få pepper for dette. Kundene som har betalt for denne tjenesten når den er totalt unødvendig, burde få tilbakeført pengene! Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg hadde inntrykk av at den nye maksprisen bare gjaldt WAP og ikke bruk av telefon som modem? Nettopp, det er jo sikkert det Netcom har ønsket du skal tro. Men dette betyr jo også da at Connect Premium/iConnect er en temmelig dårlig deal for stort sett de fleste brukerene. Connect fritid (gratis 17-08 på ukedager + helg) til 99 kr. I en måned på 30 dager er minst 8 dager helg, da er det 22 ukedager igjen. Med makspris på 20 kr så er det i verste fall 440 i måneden for ukedagene og 99 for helgene, totalt 539, mot 499 for fri bruk. Går det 3 ukedager i måneden hvor man ikke bruker data mellom 8 og 17 så er det billigere enn fri bruk løsningen. Er som om et månedskort på bussen skulle kreve at man reiste tur/retur 27 dager i måneden for å være billigere enn å løse enkeltbiletter. Pussig nok så står det også på connect fritid løsningen at de da tar 5 per MB på dagtid med en makspris på 50? Så hva er maksprisen da? 20 eller 50? For et rot.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 20 makspris uansett nå. Alle abonnemente til Netcom er bare et stort rot. Men hyggelig at de har ett slik pristak, ingen andre som har det. Lenke til kommentar
larspistasj Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Pussig nok så står det også på connect fritid løsningen at de da tar 5 per MB på dagtid med en makspris på 50? Så hva er maksprisen da? 20 eller 50? For et rot.. Med Connect Fritid er det maksprisen på 50,-/dagen og 5,-/MB som gjelder. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Feil. Maks 20kr pr dag uansett. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 ...skremmende... jeg gjorde NetCom klar over dette for over et år siden, og da skulle de "gjøre noe med det snart". De har melket en haug med kunder for 25 kr/mnd i et år uten å gjøre noe som helst. -s Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Feil. Maks 20kr pr dag uansett. Det gjelder vel strengt tatt bare telefonabonnement. Connect Fritid er et dataabonnement! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Feil. Maks 20kr pr dag uansett. Det gjelder vel strengt tatt bare telefonabonnement. Connect Fritid er et dataabonnement! Du fan få det både som eget abo, og som tillegg til alle postpaid abos. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 ...skremmende... jeg gjorde NetCom klar over dette for over et år siden, og da skulle de "gjøre noe med det snart". De har melket en haug med kunder for 25 kr/mnd i et år uten å gjøre noe som helst. -s Billing-systemene til operatørene har alltid vært fulle av søppel. Noen av dem gjør det faktisk mulig å ringe gratis ved hjelp av litt kreativitet. Nei, jeg forteller ikke hvordan, jeg har ikke tenkt å pådra meg millionsøksmål! Lenke til kommentar
Ensnared Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Feil. Maks 20kr pr dag uansett. Det er 20,- maks per dag på de fleste mobilabonnementene (det er ingen makspris på YoungTalk eller kontantkort), mens på data-abonnementene gjelder egne priser. Det er 50,- per dag på Connect Fritid, 999,- per måned på Connect Basic og Connect Standard, samt helt egne igjen for iTalk-abonnementene (990,- per måned på Small, 690,- per måned på Medium og 190,- per måned på Large). Dersom man har Connect som tilleggstjeneste overstyrer dette det vanlige pristaket på 20,- per dag for mobilabonnementet. For eksempel har SmartTalk med tilleggstjenesten Connect Fritid en makspris på 50,- per dag på data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg