Evo94 Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Hei vill kjøpe eit nytt strategi spill. Det er greit vist du kan spille det online:D prisen har ikkje så mye å sei. Har spilat alle command and conquer spillan og kampen om midgard ,men trenger nye. Det må ikkje ver sånn romvesen spill. Og det må helst ver ganske nytt og bra:D Tips????????????????????? Hilsen Evo*
binko Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Har du tatt en titt på World in Conflict for eksempel?
sakkosekken Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Har du prøvd warcraft 3 spillene? God gammel blizzard tegneserieaktig grafikk. Tror det passer til spilltypen du liker
AvidGamer Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Anbefaler å teste ut Sins of a Solar Empire. Kjøpte den da jeg var i USA for å ha noe å spille på. Meget bra spill! Høy lærekurve, men svært fengende og bra utført spill!
Patton Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Anbefaler å teste ut Sins of a Solar Empire. Kjøpte den da jeg var i USA for å ha noe å spille på. Meget bra spill! Høy lærekurve, men svært fengende og bra utført spill! Spillet er bra, men diskvalifisert. Lese gutar! Det må ikkje ver sånn romvesen spill.
hov55 Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 (endret) Supreme Commander spill man kan bruke time vis på Company of heroes Endret 21. juli 2008 av hov55
Avean Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Har du tatt en titt på World in Conflict for eksempel? Dette her er så bra at det ikke finnes noe alternativ. Man har Battle for Middle Earth men etter å ha spilt World in Conflict så utgår alt annet. Singleplayeren er episk og interessant også, noe som er helt merkelig for et RTS spill. WIC er en av tidenes beste spill uten tvil, bare onlinedelen er verdt pengene. Og makan til enkel og heftig online browser skal man lete lenge etter. Du har til og med profil med gjestebok funksjon ingame !
Evo94 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Skrevet 21. juli 2008 Har du prøvd warcraft 3 spillene? God gammel blizzard tegneserieaktig grafikk. Tror det passer til spilltypen du liker Jepp har prøvd dei:D
Vetle-Noreng Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Har du prøvd warcraft 3 spillene? God gammel blizzard tegneserieaktig grafikk. Tror det passer til spilltypen du liker Second that. Og hvis du kan gå litt vekk fra "ikke romvesendelen" så vil jeg anbefale deg Starcraft. Vill underholdning!
Tå. Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 The one and only Hearts of Iron 2 http://en.wikipedia.org/wiki/Hearts_of_Iron_2 Dette er dog ikke et spill for pyser, krever tid for å sette seg inn i det.
shabador Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 (endret) Age of Mythology kanskje? Eventuelt Age of Empires III og den serien. Om du liker RPG-spill, kan du også teste denne hybriden mellom RPG og RTS (strategi): Spellforce II. Sitter selv og koser meg med det nå. Skal vistnok også ha en sterk multiplayer del. Er litt lugubre voiceovers, men det kan være jeg føler pga jeg nylig har runnet The Longest Journey og Dreamfall, der voiceactingen har vært ekstrem. Du får den og ekstrapakken for 40$ (ca 200 kr) via steam. Endret 22. juli 2008 av shabador
oyvindhauge Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Har du tatt en titt på World in Conflict for eksempel? Dette her er så bra at det ikke finnes noe alternativ. Man har Battle for Middle Earth men etter å ha spilt World in Conflict så utgår alt annet. Singleplayeren er episk og interessant også, noe som er helt merkelig for et RTS spill. WIC er en av tidenes beste spill uten tvil, bare onlinedelen er verdt pengene. Og makan til enkel og heftig online browser skal man lete lenge etter. Du har til og med profil med gjestebok funksjon ingame ! Kan dessverre ikke si meg helt enig angående WiC. WiC er nok det peneste spillet RTS/RTT-spillet som er ute, men jeg vil nesten si at singelplayerdelen kun er RT. Det er ikke stort annen strategi enn riktig plassering av airstrikes og artileri som trengs/er mulig i single player. Fienden komme ofte i så store og raske bølger at det er vanskelig å bruke særlig taktikk som feks i Company of Heroes. WiC er for all del et bra og utrolig vakkert spill, men jeg synes det manglet litt taktikk/strategi. Nå har jeg knapt prøvdt online, så det kan hende det er langt mer strategisk i multiplayer. Nevnte Company of Heroes er bra. Civilization og Total War-spillene blir jo ofte nevnt i strategisammenheng. Theater of war og Europa Universalis skal vist også nok være bra. Jeg likte også nevnte Spellforce selv om det ikke er et 100%-strategispill.
Avean Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Fortsatt 10x bedre enn singleplayer i andre RTS, er faktisk en historie som man bryr seg om. Vanskelig er det ikke nei, men online er en helt annen sak. Der må du ha bra teamwork med hele laget om du/dere skal vinne. Er langt vanskeligere enn andre RTS hvor det holder med at jeg spiller bra alene og pøser ut units. WIC er langt dypere og uten tvil det beste RTS spillet ute nå. Starcraft 2 kan bare legge seg
oyvindhauge Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Joda bra historie og bra fortellingstekninkk selvom jeg fikk litt Max Payne-ripp-off-feeling i forhold til måten den fortelles på. I forhold til strategi, ta feks den siste delen på det siste brettet. På slutten der skal man jo bare slippe en (ubegrenset) mengde bomber på de tre stedene Ivan kommer fra. Trenger ikke være være særlig strategisk. Jeg er kanskje ikke kjapp nok men jeg skulle ønske meg at jeg hadde litt bedre tid/mulighet til å styre tanks litt mer taktisk i forhold til å angripe fi og fanktisk bruke noen av de special abilities enhetene faktisk har. For all del, et bra spill og anbefalt kjøp til 100 kr hos CDON.
Avean Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Ja sant det, men nå kjøper nå folk slike spill for onlinedelen og der er det fort en god del vanskeligere. Har spilt C&C, Starcraft, Warcraft, BFME spillene og slikt tidligere og må si WIC er det beste jeg har spilt hittil selv om Starcraft har sin sjarm.
Curiousss Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 AoE er jo bra 8D Har sett venner som spiller "Civilization" og.
keitran Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Et bra strategi spill som er noen år gammelt, og som er særegent er Super Power 2, anbefales på det sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå