Gå til innhold

Leter etter spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter et spill som kan ligne på EvE online. Bare som singel player spill. Der man slipper å måtte bli med i guilder og klaner. Og slippe alle de store spillerne som bare sniker rundt å slakter deg.

Eller evt andre spill som man må jobbe seg oppover. Gjøre oppdrag og bygge baser, forske på ting og tang o.l

Bare det ikke er online. Begynner å bli så lei det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker og bukker :) skal sjekke de spilla jeg finner :)

Fant også ufo aftermath. Basert på et spill jeg hadde på Amiga en gang i tida :p

Skrevet (endret)

Eve online er vel litt stort og langvarig for å spille alene. Ikke har jeg finni noen singelplayer funksjoner til det heller.

Endret av Javlo
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Ett innlegg angående piratvirksomhet er fjernet. Oppmuntring, tips og linker til slikt er noe vi ikke tillater på forumet.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Skrevet
Jeg spiller UFO: Aftershock ganske regelmessig siden det er så nært X-Com som det går ann å komme uten å bryte kopirettigheter. Glimredne spill, men har fint lite med EvE Online å gjøre. :)

Det er sant. Men det har med forking og bygging å gjøre :p som står under det med Eve :p

Skrevet

Sant. Men det er ikke alle som er bra. Og ikke regnet jeg med at folk nevner alle. Bare de som de liker best. Og jeg har litt å gå gjennom :) Har spillt wow i over 3 år nå. så begynner å bli litt lei. Så jeg har ikke hatt noe spes øye på andre spill. Så tenkte jeg bare skulle spøre etter noen spill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...