Javlo Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Jeg leter etter et spill som kan ligne på EvE online. Bare som singel player spill. Der man slipper å måtte bli med i guilder og klaner. Og slippe alle de store spillerne som bare sniker rundt å slakter deg. Eller evt andre spill som man må jobbe seg oppover. Gjøre oppdrag og bygge baser, forske på ting og tang o.l Bare det ikke er online. Begynner å bli så lei det.
hvo91 Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Hmm.. tror Homeworld 1 & 2 er noe verdt å ta en titt på
vikingkylling Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Det første som slo meg var X3, Darkstar One og Freelancer.
Javlo Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Skrevet 20. juli 2008 Takker og bukker skal sjekke de spilla jeg finner Fant også ufo aftermath. Basert på et spill jeg hadde på Amiga en gang i tida
Javlo Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Skrevet 20. juli 2008 (endret) Eve online er vel litt stort og langvarig for å spille alene. Ikke har jeg finni noen singelplayer funksjoner til det heller. Endret 20. juli 2008 av Javlo
vikingkylling Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Jeg spiller UFO: Aftershock ganske regelmessig siden det er så nært X-Com som det går ann å komme uten å bryte kopirettigheter. Glimredne spill, men har fint lite med EvE Online å gjøre.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 (endret) Ett innlegg angående piratvirksomhet er fjernet. Oppmuntring, tips og linker til slikt er noe vi ikke tillater på forumet. Endret 20. juli 2008 av Slettet-NIoHlfL
Javlo Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Skrevet 20. juli 2008 Jeg spiller UFO: Aftershock ganske regelmessig siden det er så nært X-Com som det går ann å komme uten å bryte kopirettigheter. Glimredne spill, men har fint lite med EvE Online å gjøre. Det er sant. Men det har med forking og bygging å gjøre som står under det med Eve
vikingkylling Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Jojo, men tar vi med alle bra spill hvor vi "jobber oss oppover, bygger baser, forsker på ting og tang o.l." blir det fort en veldig lang liste i en rekke forskjellie sjangre.
Javlo Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Skrevet 20. juli 2008 Sant. Men det er ikke alle som er bra. Og ikke regnet jeg med at folk nevner alle. Bare de som de liker best. Og jeg har litt å gå gjennom Har spillt wow i over 3 år nå. så begynner å bli litt lei. Så jeg har ikke hatt noe spes øye på andre spill. Så tenkte jeg bare skulle spøre etter noen spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå