Gå til innhold

Hva betyr G-ene?


Nidhogg

Anbefalte innlegg

Punktet alle snakker om, men som ingen vet helt hvor er. No comments on that one...

 

Det var dine ord :p

Ja, det er ikke bare bare. Individuellt er det også, men på ei av X'ene mine traff jeg tydeligvis noe så sinnsykt bra. :woot: Har aldri opplevd noen som har vært i nærheten av så mange og kraftige orgasmer... Vet ikke om hun var spesiellt lett-tennt eller hva det var, men det var definitivt ikke noe fake. (Faking er bare så gjennomskuelig.., skal ikke nekte for at det også skjer en gang i blandt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ligger ett par cm inne ved urinblæra,

Det er ingen som har kunnet påvise at det finnes et G-punkt. men man tror

at det finnes et slikt punkt som er "enden" på klitoris, som faktisk er 7-8 cm lang.

 

så hvis du stimulerer den så kan kvinnfolket oppleve en s.k. pissorgasm (hvis hun ikke har vært på dass først vel og merke).

 

Ehh, dette er en våt-orgasme og har ingenting med toalett-urinering eller noe slikt og gjøre.

Lenke til kommentar

Den ligger ett par cm inne ved urinblæra,

Det er ingen som har kunnet påvise at det finnes et G-punkt. men man tror

at det finnes et slikt punkt som er "enden" på kvinnepunkt, som faktisk er 7-8 cm lang.

 

så hvis du stimulerer den så kan kvinnfolket oppleve en s.k. pissorgasm (hvis hun ikke har vært på dass først vel og merke).

 

Ehh, dette er en våt-høydepunkt og har ingenting med toalett-urinering eller noe slikt og gjøre.

Ehh, vil du diskutere med meg? Er ikke den rette å diskutere med, jeg er mann og det er meningen att jeg ikke skal kunne noe om kvinner/jenter. Dessuten så Gjenntok jeg bare noe en professor (eller var det en doktor) sa på Discovery Channel.

Lenke til kommentar

det er vel delvis sant det hr.slayer sier her da.. g-punkt stimulering kan føre til at jenta føler seg tissetrengt.. men ikke at hu nødvendigvis urinerer under orgasmen. da er hu bare uheldig :oops: :p

 

det med g-streng. kanskje han/hun som oppfant den het noe på G? det er vel det mest sannsynlige jeg kommer på..selv om gnage-streng ville passe fint en gang i blandt! :-?

Lenke til kommentar

Ehh, vil du diskutere med meg? Er ikke den rette å diskutere med, jeg er mann og det er meningen att jeg ikke skal kunne noe om kvinner/jenter.

 

Hmm. jo mer du kan om hvordan en kvinne er "oppbygget" jo mer er du i stand til å tilfredstille henne ikke sant??

Dermed anser jeg dette som svært matnyttig kunnskap, og likefult et svært nyttig diskusjonsemne for gutter flest.

Lenke til kommentar
Punktet alle snakker om, men som ingen vet helt hvor er. No comments on that one...

 

Det var dine ord :p

Ja, det er ikke bare bare. Individuellt er det også, men på ei av X'ene mine traff jeg tydeligvis noe så sinnsykt bra. :woot: Har aldri opplevd noen som har vært i nærheten av så mange og kraftige orgasmer... Vet ikke om hun var spesiellt lett-tennt eller hva det var, men det var definitivt ikke noe fake. (Faking er bare så gjennomskuelig.., skal ikke nekte for at det også skjer en gang i blandt)

 

:lol: Mega *lol* :woot:

Lenke til kommentar

Dette er den infoen jeg fant om g-string på caplex.net:

g-streng er den 4. og dypeste strengen på fiolinen, den 3. og nest dypeste på cello og bratsj, den høyeste midtstrengen på gitar og den 1. og høyeste på kontrabass

Men seriøst etter å ha funderte på ordet trur jeg at det er

gynaecologycalyfitted(usikker på skrivemåten, på norsk blir det ivertfall gynekologisk tilpasset)-string

Lenke til kommentar
:lol:  Mega *lol*  :woot:

Morsomt? Vel, jeg skjønner godt at du kniser og flierer du som uttalte dette:

...  syns hu er litt i det eldste laget? Jaja.. *host*
Om denne dama.

Ja ? Altså jeg mente rundt 30 da.. det er jo nesten halv dødt :lol: Neida, bare kødder. Men i forhold til det jeg ville snudd meg for mener jeg da :p

Lenke til kommentar

Tror ikke ho er så mye som 30. (kanskje rundt 20-25?, noen som vet?)

 

Men HVIS ho var 30, så ville ho vært dobbelt så gammel som deg, og kunne altså teoretisk vært mora di....

 

(da er det kanskje ikke så rart at det ikke er sånne du snur deg etter på gata :wink: )

Lenke til kommentar
Tror ikke ho er så mye som 30. (kanskje rundt 20-25?, noen som vet?)

 

Men HVIS ho var 30, så ville ho vært dobbelt så gammel som deg, og kunne altså teoretisk vært mora di....  

 

(da er det kanskje ikke så rart at det ikke er sånne du snur deg etter på gata  :wink: )

 

:yes: Jopp.. 30 var vel å ta litt hardt i. Men 25 er'a nok :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...