Gå til innhold

Hva betyr G-ene?


Nidhogg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
/me liker å gå med G streng

(guttestreng)...:D

Men blir det ikke veldig fort bremsespor i sånne da?

Og hvordan i all verden får du plass til utstyret i den?

Eller henger det ut på høyre eller venstre side?

Hva sier dama til at du stikker av med undertøyet da?

Har du prøvd BH? Hvordan er det å ha på?

 

Ser litt for meg den reklamen med han som prøver rødt sexy dameundertøy i en klesforretning og så går brannalarmen..

Lenke til kommentar
/me liker å gå med G streng

(guttestreng)...:D

Men blir det ikke veldig fort bremsespor i sånne da?

Og hvordan i all verden får du plass til utstyret i den?

Eller henger det ut på høyre eller venstre side?

Hva sier dama til at du stikker av med undertøyet da?

Har du prøvd BH? Hvordan er det å ha på?

 

Ser litt for meg den reklamen med han som prøver rødt sexy dameundertøy i en klesforretning og så går brannalarmen..

 

:lol:

blir bare kvalm av å tenke på mannfolk i g-streng , kommer opp et fælt mentalt bilde av en gammel gris som sto å breia seg på stranda hver dag da jeg i syden sist :roll:

Lenke til kommentar
:lol:

blir bare kvalm av å tenke på mannfolk i g-streng , kommer opp et fælt mentalt bilde av en gammel gris som sto å breia seg på stranda hver dag da jeg i syden sist :roll:

 

jeg misliker KRAFTIG den reklamen for potetgull (eller hva det er) på TV med han fyren inne i garderoben der.. *grrr* :evil:

Lenke til kommentar

:lol:

blir bare kvalm av å tenke på mannfolk i g-streng , kommer opp et fælt mentalt bilde av en gammel gris som sto å breia seg på stranda hver dag da jeg i syden sist :roll:

Hehe, jeg kom bare på han i Kjetil og Kjartan show som spradet rundt på badestranda i g-streng. Menn tar seg vel generelt ikke godt ut i g-streng uten å ha trent en del - har litt muskler. NB. Jeg understreker, jeg er ikke homo :-?

Lenke til kommentar

:lol:

blir bare kvalm av å tenke på mannfolk i g-streng , kommer opp et fælt mentalt bilde av en gammel gris som sto å breia seg på stranda hver dag da jeg i syden sist :roll:

Hehe, jeg kom bare på han i Kjetil og Kjartan show som spradet rundt på badestranda i g-streng. Menn tar seg vel generelt ikke godt ut i g-streng uten å ha trent en del - har litt muskler. NB. Jeg understreker, jeg er ikke homo :-?

:lol:

Alright

It`s a winner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...