Gå til innhold

WOW: wrath of the lich king BETA starter i disse dager.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her kan dere laste ned beta klienten, om dere tror dere selv kommer inn gjennom key eller optin osv: http://rapidshare.com/files/130591143/WotL...loader.exe.html

Grunnen for link er at folk allerede har fått "beta-keys" om de har vert på feks noen av blizzards convensions rundt omkring \ vunnet keys gjennom forskjellige konkurranser. Og blizzard begynner vell og sende ut innvitasjoner til folk som har søkt seg inn gjennom optin og plukker random folk ut etterhvert.

Bruke tråden her til og whine på dem som kom inn i betaen, eller bragge at dere selv kom inn. Dele erfaring og screenshots fra betaen siden blizzard har remova NDA'en som gjør at vi \ dere kan snakke om alt som skjer i betaen.

/discuss

source på link og news: www.worldofraids.com

Men som nevnt nedunder er posten feilplassert så bare slett den - eller flytt den til wow avdelinga.

Endret av eplemanden
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du først skal snakke om et nytt "spill" må du nesten skrive ned hele navnet i stede for blokkbokstaver, siden ikke alle er WoW-entusiaster. Litt hensyn, takk.

Dessuten er det eget forum for WoW, så tråden er feilplassert.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Faen er WOTLC a?

Skrevet

Wrath of lich king eller noe sånt. Ny WoW expansion.

Burde vel vært under World of Warcraft forumet denne tråden.

Uansett, skeptisk til å laste ned en exe fil fra rapidshare med mindre jeg kunne fulgt en link fra blizzard offisielt.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet (endret)

øøh, jeg er på ingen måte WoW wntusiast, og jeg har derfor ikke peiling. Logisk da!

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet
øøh, jeg er på ingen måte WoW wntusiast, og jeg har derfor ikke peiling. Logisk da!

Oj, du kan jo herme også.. Får vel bare kutte ut å legge meg da Mr. Original-Man -.-

Skrevet

Hva er poenget med denne tråden?

Om man får tilgang til Betaen så vil man også få Beta klienten. Før den tid så er det jo null poeng å laste den ned noe annet sted. Om du ikke kommer med på betaen så får du jo ikke brukt klienten alikevell. Og hva er sannsynligheten for at du har fått tak i den riktige beta klienten.

Jeg er villig til å vedde på at den klienten du har er enten en alfa klient, eller en fake klient som er infisert med keylogger el.l.

Den tråden er også feilplassert, da diskusjon.no har ett eget forum for WoW.

raportert

Skrevet
Øhh, jeg er da aboslutt ingen wow-entusiast, men til og med jeg skjønte at det dreide seg om Wrath Of The Lich King, når "Beta Live"+"Blizzard" kom opp.. ><

Blizzard kommer ikke opp i tittelen, og siden tråden er feilplassert er det vanskelig å vite hva tråden handler om dersom du ikke spiller WoW.

Skrevet
Her kan dere laste ned beta klienten, om dere tror dere selv kommer inn gjennom key eller optin osv: http://rapidshare.com/files/130591143/WotL...loader.exe.htmlGrunnen for link er at folk allerede har fått "beta-keys" om de har vert på feks noen av blizzards convensions rundt omkring \ vunnet keys gjennom forskjellige konkurranser. Og blizzard begynner vell og sende ut innvitasjoner til folk som har søkt seg inn gjennom optin og plukker random folk ut etterhvert.

Bruke tråden her til og whine på dem som kom inn i betaen, eller bragge at dere selv kom inn. Dele erfaring og screenshots fra betaen siden blizzard har remova NDA'en som gjør at vi \ dere kan snakke om alt som skjer i betaen.

/discuss

source på link og news: www.worldofraids.com

Men som nevnt nedunder er posten feilplassert så bare slett den - eller flytt den til wow avdelinga.

Jeebez... Er det mulig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...