Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gul "saft" etter soving


GSP<3

Anbefalte innlegg

Hver morgen når jeg våkner har jeg et slags gult belegg som legger seg på øyelokkene og rundt. Og hvis jeg skal fjerne det før feks skole, så blir det helt rødt og jævligt, noe som har gjordt at jeg nesten ikke har selvtillit lenger :thumbdown:

har vært hos legen med det, men da fikk jeg bare noe "glidemiddel" på en måte, noe som ikke hjalp what so ever. Kan det være at øyene blir for tørre om natten, og at den "saften" smører øyene på en måte?

 

brukte linser en stund (halvt år ca), men vet ikke om jeg hadde det før jeg begynte.

 

kan også si at faren min har en sykdom som gjør at han ikke får tårer, hvis det har noe å si. (jeg får tårer, på komando også :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan også si at faren min har en sykdom som gjør at han ikke får tårer, hvis det har noe å si. (jeg får tårer, på komando også :) )

Hei.

 

Ja! Det har mye å si. Er faren din en revmatiker? Har han en sykdom som kalles for sjøgren syndrom?

 

Vsio ;)

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Har det samme nå og hatt det flere ganger tidligere. Er bare og ikke bruke linser i 1-2 uker og smøre på et eller annet legemiddel husker ikke hva det heter) om det ikke gir seg. Etter denne magiske kuren bruker det forsvinne, viss ikke burde du oppsøke lege igjen da du kanskje har fått øyebettendelse.

 

Og hey, jeg er ikke lege så om jeg er helt på jordet å du mister synet ditt eller får fatale skader på vitale kroppsdeler så jeg er ikke skyldig.

 

Good luck and hab phun =)

Lenke til kommentar
L2p da Ralph Lauren. :roll:

 

L2p? :p

 

Å jasså? Er du en ekte old schooler fra før l33t sp34k eller spiller du bare uvvitende for å unngå hodebry?

Anyhow here it goes:

Definisjon av "l2p"

 

 

l2p

Learn to play. Can be used in real-life as well in any situation.

"Federalist just owned your face? He didn't take any damage? L2P, NOOB."

 

 

"You just spilt milk everywhere, and now you're crying about it? L2P, NOOB."

 

-Urban dictonary

 

 

Endret av QBab
Lenke til kommentar

for å oppklarere litt.. sluttet med linser for noen måneder siden.

 

Hvis jeg ikke finner ut noe hos legen, kan det være at jeg tar meg turen til en øye-spesialist.

 

har ikke pollen, har vel hatt dette problemet i ett år kanskje. går ikke på medisiner heller.

 

Fikk problemet før jeg begynte med linser!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...