Gå til innhold

Lett å Bra Redigerings Program


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

hva skal du redigere? filmer? musikk bilder?

 

Bilder:

Gimp

 

Film: dette koster litt men jeg har brukt det en stund nå og er veldig fornøyd.

Pinnacle studio

 

Musikk: veldig basis klippe og lime program hakke prøvd alle de fancy funksjonene

Goldwave

 

Edit: vis du legger til hva du skal redigere i topicen gjør du det lettere for andre og hjelpe deg.

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar

Siden tråden er startet i et forum om videoredigering, synes jeg det er forholdsvis lett å forstå at det er videoredigering det er spørsmål om.

 

Og av rimelige alternativer kan anbefales Magix Movie og EditStudio 6, som begge har det meste folk flest trenger og mer til, og ikke koster stort. Svært mange i dette og andre fora har klagd på ustabiliteten til Pinnacle Studio.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Svært mange i dette og andre fora har klagd på ustabiliteten til Pinnacle Studio.

 

Da får jeg bare beklage at jeg anbefalte dette programmet, men jeg har aldri hatt noe problemer med det og derfor jeg anbefalte det.

For mitt bruk gikk det alltid veldig bra og jeg var alltid fornøyd med resulatet.

Lenke til kommentar
Siden tråden er startet i et forum om videoredigering, synes jeg det er forholdsvis lett å forstå at det er videoredigering det er spørsmål om.

 

Og av rimelige alternativer kan anbefales Magix Movie og EditStudio 6, som begge har det meste folk flest trenger og mer til, og ikke koster stort. Svært mange i dette og andre fora har klagd på ustabiliteten til Pinnacle Studio.

 

 

Er video redigering ja :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...