Bruker-146784 Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Hei,jeg har så inderlig lyst til å transferre min level 27 Aquilonian Conqueror fra serveren Ymir PvE og til Fury PvP. Men hvordan skal jeg gjøre det?
Theoneask Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Trur ikkje dette går an enda. Er iallefall ikkje noko informasjon gitt ut fra funcom om det. Btw. Sånne spm går fint i Småprat tråden, slik at du slepp å lage nytt emne om alle dei spørsmåla du ikkje gidder å bruke 5min på å finne ut av sjølv
haffi Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Lvl 27 tar du på en dag, så tror du bare kan lage en ny. Men hvis du må skifte server så prøv å ta kontakt med funcom etc.
Bjonski Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Blizzard ga deg muligheten til PvP -> PvE, men ikke omvendt.. Tror ikke Funcom gjør det noe annerledes når de åpner for transfer.
Bruker-146784 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Skrevet 17. juli 2008 Takk folkens for alle svarene Skal prøve å kontakte Funcom på mail men ikke nå Neste gang jeg har et spørsmål skriver jeg det inn i småprat tråden
Sopranosfc Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 <<Character Transfers>> Question: “I accidentally made my character on the wrong server and all my friends are on this other server. Can you move my character so I can go play with them there?” Or “My server is too crowded! Move me!” Answer: No, at this time we are not offering this service. Keep checking at www.ageofconan.com for any future offers.
nagina Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Tror ikke denne funskjonen vil fungerer før neste år.
Ninjahamster Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Og da vil det nok etter all sannsynlighet koste penger slik som i alle andre store spill som dette. Personlig ville jeg ikke betalt mellom 100 og 150 spenn for å bytte server med en level 27.
Kultom Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Og neppe vil det gå an å bytte mellom 2 forskjellige sett med regler. Så er nok bare å sette igang på en ny en om du må spille på pvp server
HammerBro Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Fantomena, det er ingen grunn til å prøve å transferre characteren din ettersom jeg har tatt opp navnet "fantomena" på serveren fury Haha, jeg får fortsatt ha min serveren i fred
Liquidant Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Fantomena, det er ingen grunn til å prøve å transferre characteren din ettersom jeg har tatt opp navnet "fantomena" på serveren fury Haha, jeg får fortsatt ha min serveren i fred Ha ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå