Gå til innhold

AoC: transferre karakteren min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur ikkje dette går an enda. Er iallefall ikkje noko informasjon gitt ut fra funcom om det.

Btw. Sånne spm går fint i Småprat tråden, slik at du slepp å lage nytt emne om alle dei spørsmåla du ikkje gidder å bruke 5min på å finne ut av sjølv :)

Skrevet

Lvl 27 tar du på en dag, så tror du bare kan lage en ny.

Men hvis du må skifte server så prøv å ta kontakt med funcom etc.

Skrevet

<<Character Transfers>> Question: “I accidentally made my character on the wrong server and all my friends are on this other server. Can you move my character so I can go play with them there?” Or “My server is too crowded! Move me!” Answer: No, at this time we are not offering this service. Keep checking at www.ageofconan.com for any future offers.

Skrevet

Og da vil det nok etter all sannsynlighet koste penger slik som i alle andre store spill som dette. Personlig ville jeg ikke betalt mellom 100 og 150 spenn for å bytte server med en level 27.

Skrevet

Og neppe vil det gå an å bytte mellom 2 forskjellige sett med regler. Så er nok bare å sette igang på en ny en om du må spille på pvp server :)

Skrevet

Fantomena, det er ingen grunn til å prøve å transferre characteren din ettersom jeg har tatt opp navnet "fantomena" på serveren fury :w00t:

Haha, jeg får fortsatt ha min serveren i fred :cool:

Skrevet
Fantomena, det er ingen grunn til å prøve å transferre characteren din ettersom jeg har tatt opp navnet "fantomena" på serveren fury :w00t:

Haha, jeg får fortsatt ha min serveren i fred :cool:

Ha ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...